Friday, June 22, 2012

PEMENANG TEKA TEKI IALAH..

Alhamdulilah,selesailah sudah TEKA TEKI yg atie anjurkn...sonok gak yer  buat teka teki spontan ni,InsyaAllah ada lg teka teki akan menyusul buat semua follower atie kat sini.
Setelah seharian semlm membaca jwpn & menerjah para peneka....maka peneka yg paling pantas & betul tekaannya ialah..

hebat la Amie ni...clap! clap!

Sebagai menghargai,atie membuat keputusan utk membuat cabutan bertuah pula utk follower2 yg  dtg meneka/mengkomen di3 tersebut.
Mereka ialah..

1.Saya Di sini
2.Noorzie
3.Intanberlian
4.Amiey Lee
5.Nuyui
6.EmbunRosaliza
7.Ummu Muhammad
8.Masya
9.kak zakie
10.Rai
11.Fieda
12.Ieda
13.Qasey Honey
14.NorzieHany
15.EkinAshikin
16.SariYusa
17.Rose Khadijah
18.Yumida
19.Zie
20.Nafiraa
21.Wanieys
22.Ati Masrif
23.Qhaifa Nur
24.Zie Fauzi
25.Cik Anita
26.Zila Norazila
27.Tihara
28.Ummi Iman
29.AjuMohit
30.Pink Lavender
31.Kak Tini(umialya)
Gigih menulis & mengulung....pastu suh MyLaling buat cabutan.

Nombor yg bertuah ialah...
2.Noorzie
7.Ummu Muhammmad
9.kakzakie
15.EkinAshikin
22.Ati Masrif
24.Zie Fauzi
28.Ummi Iman
31.UmmiAlya

kpd kesemua pemenang htrkn detail diri anda ke email atie.

azatie_sayang7071@yahoo.com.my
dgn tajuk:pemenang teka teki.

Kpd semua terima kasih...InsyaAllah akan ada lg teka teki lain menyusul.

39 comments:

Rai said...

oo buah kecubung..haha

alaa..bertuahnya..tahniah buat yang menang..

IntaNBerliaN said...

buah kecubung pun xpnh dgr kak... dgr pun tak.. tgk apatah lg.. hihii

btw, tahniah pd pemenang :-)

Masya said...

buah kecubung??? pertama kali sy dengar.. boleh dimakan ker?? macam mane rupanya.... ishhh dah nak 30tahun hidup sy tak tahu buah tu huhuhuhu....

tahniah buat semua pemenang....

Amie said...

Terima kasih Atie....
Sebenarnya buah kecubung ni tahun lepas Amie jumpa di rumah sepupu sewaktu beraya di Hutan Melintang! Amie pun ada buat entri tentang buah kecubung ini juga. Suami sepupu yang beritahu nama buah itu... tak sangka pula boleh menang teka-teki di sini he he hehh seronoknya!

Ummu Muhammad said...

alamdulillah..salah teke pun dapat hadiah heeh..rezeki jumaat ;)

EmbunRosaliza said...

Tahniah buat Amie dan semua pemenang yg lain, akk mmg tak kenal n tak pernah tgk pun pokok n buah kecubung ni

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rai...ha'ah.kat tepi umah apak atie byk pokoknya.Asalnya mmg xkenai gak :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Intanberlian...skrg dah kenaikn?bkn buah derian belanda ya:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Masya...mmg jarang jumpa pokok & buah kecubung ni.pokoknya beracun gak..bak kata apak K.atie lar

ekinashikin said...

eh eh..ada gak utk sya..TQ ye kak atie...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Amie..TAHNIAH ya.patut la laju meneka,ghupanya pernah nuat n3 & jumpa buah ni.
Takpe la mmg rezeki amie.dah htr detail tak?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummu Muhamamd..ramai yg cuba meneka,sebagai menghargai mereka yg k.atie buat cabutan bertuah
Rezeki UM ni dipg jumaat ..Tahniah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

EmbunRosaliza..ramai yg xbape tau ttg kewujudan buah kecubung ni..sama gak ngan k.atie :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

EkinAshikin..tahniah,klu dah rezeki tak ke mana :D

Kakzakie said...

Eh... kakak tak bagi jawapan betul tu atie... boleh tersenarai juga ke? hihi... malunya.

amiey lee said...

huhu tak penah dgr nama buah ni kak..heee

Saya Disini said...

tahniah pemenang2..sy xtau pon buah kecubung tu..xpernh degr n xpernh tngk pon,huhu

Syira said...

salam..

tahniah kepada semua pemenang ;)

Acik Erna said...

tahniah amie..acik memang belum pernah tengok buah kecubong ni

Aju Mohit said...

Tak pernah tgk jugak, anyway tahniah buat kak Amie!!!!

Qhaifa Nur said...

sedap nama buah nih...
tahniah semua.......

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak zakie..tu atie buat cabutan bertuah.Klu dah rezeki akak xkemana..:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

AmieyLee..biah ni kita jarang jumpa..selalu kat kg..tpt yg semak2 tu ada tumbuh:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Saya Disini...skrg dah tahukan?Klu orgtua dulu2,semua tahu buah ni...org muda2 skrg xbape tau...mcm k.atie gak _)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Syira...Terima kasih.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna...atie pon baru tau masa blk kg aritu :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

AjuMohit...terima kasih.Buah ni kat kg2 jer ada kot!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Qhaifa Nur...buah kecubung?sedap namaya erkh???

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah kpd yg berjaya ea..

Norzie hany said...

Tahniah buat Amie...tak pernah dengar buah kecubung.

kak tini (umialya) said...

Alhamdulillah rezeki akak, tak sangka ..

tk byk2

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nuyui...terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Norzie hany..mmg jarang kita jumpa /dgr nama buah ni...tuk buat ubat juge

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K,.Tini(umialya)..rezeki di hari jumaat tu.Alhamdulilah.

Cik Anita said...

oke tu dia nama buah terung tuuu.. hehehehe. congratz pada yg menang! :D

Ummi Iman said...

Tak teka pun dapat hadiah ya, terharu sungguh. Terima kasih beritahu. Nanti saya Email ya. Terima kasih. Rezeki Imanlah ni :)

Qasey Honey said...

ala buah kecubong rupanya..mmg xtahu la..hihi...

frust ttonggeng la nmpknye ni..xbtuah..xleh ejas ker kak..haha..

Che Rosliza Che mat said...

tahniah kepada yg menang..

Ati Masrif said...

pelik betui nama buah tu
tak pernah dengar pun!

terima kasih ye..
tak sangka ..bertuah kali ini

ini yg pertama tahun ini tau :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™