Thursday, June 28, 2012

Terima kasih Rakan Blogger.

Assalamualaikum semua.
Hadiah ni sebenarnya dah atie terima mggu lepas tp trrrrrlupa nk buat n3.GA ni dah lama tamatnya sampai atie dh lupa gak ttgnya.
Tp terima kasih kpd penganjur GA iaitu http://adamshoppe.blogspot.com yg ttp mengotakn janjinya walaupon rasanya GA itu bermula pd penghujung tahun 2010.
Agar2 kering ni mmg sedap...ingat dulu Arwah mak klu time nk raya mesti buat ni.Kiranya mengimbau kenangan lama la klu mkn agar2 kering ni.
Pada yg berminat nk mengorder/mencuba agar2 kering....blh la singgah ke blog

macam-macam 'jajan'lain ada dijual di blog tu juga!

Biasa la perkhidmatan pos Malaysia....bekasnya pecah & pembalutnya di koyakkan!

16 comments:

PinkUmmi said...

tak pernah rasa lg agar agar kering nih kak

Wanieys said...

kalau time raya mmg ada la agar2 kering ni....wah siap kaler2 lagi kak..nampak menarik hihi

Amie said...

Amie pun selalu gak kalau terima bungkusan dari semenanjung...bungkusannya dikoyak,

fieda said...

dulu kan mak saya buat sendiri agar2 ni kalau nk raya..

kak tini (umialya) said...

masa kt kg dulu pnah wat sbb senang jemur

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui pon dah lama tak wat ni..brape thun dah..lau tak tiap raya wat aje.

Masya said...

lame tak makan agar² kering... dulu selalu jumpe masa raya.. sekarang pyh nak jumpe..

|| NaFiRaa || said...

bertuahnye..
suka jugak kunyah2 agar2 kering nih.. selalunye time raya banyak lah org jadikkan kuih raya..:)

Ummi Iman said...

Sedap kalau kurang manis.

~~zana@pb~~ said...

setakat ni akak tak pernah lagi kena bungkusan kena buka, mungkin dia org goncang2 dengar mcm pelik kot...hehe..

agar2 kering susah nak jumpa kan?

Angah said...

payah nak cari skarang agar2 kering ni,...dulu2 time raya je jumpa,tu pun kat kampong2

ummiarissa said...

kawan saya pandai buat agar2 kering ni,memang sedap...wah teruknya perkhidmtan pos tu,sampai koyak pembalut dibuatnya..

tiefazatie said...

wah..arwah nenek kte rajin buat nie dulu..

erm..pos malaysia mmg selalu macam nie..T_T

IntaNBerliaN said...

dulu time raya.. mesti mak sy buat.. sedap kan :-)

Che Rosliza Che mat said...

Agar2 kering nie memang sedap...Pos Malaysia memang suka bukak...barang orang..

Zakiah_MamaAdamz said...

sorila sampai cenggitu dh rupanya...isk isk iskkk...skrg dah dpt quote yg lbh baik ngn skynet, so skrg dh xguna delivery pos laju...alhamdulillah feed back customer yg receive thru skynet puas hati...heheheeee

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™