Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wendnesday.



26 comments:

Deq's Qienz said...

ermm sedapp..kecur liur saya..hehee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Deq's Qienz...hikhik

Ummu Muhammad said...

aduhhhh....ban tolon beli mangge plop heeh

AZLINA said...

Assalamualaikum,lama bebenor tak dtg sini, Atie apa kabo? Geram pulak tengok buah mangga tu, elok ranum je masak buahnya...mmg buat org terliur je nie.. :))

nanakimie said...

sedapnya.......kat kg nana byk buah ni,huhu...lama xmkn

izan mama mia said...

wow..tergoda sungguh tgk pic katt atas tuu...ish..kalau dapat ni,..sakanlah mencicah nih...

Mala Entily said...

aduiii...banyak nyer. dah lah tengah masak tu...gulrppp...:)

Sari Yusa Ibrahim said...

cicah kicap + gula = best!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummu Muhammad..mangga padi ni mabik kat umah kakak ipar,lebat buahnya!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Azlina...mmg mengoda buah mangga kecik2 nih!
Atie suka buat ulam ngan nasikkk:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nanakimie...yg ni ambik kat bandar bkn kat kg :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan...k.atie lom sempat nk mencicah lagikkkk

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mala...klu menyicah ramai2 mmg bestkan.Tp kat umah ni k.atie mkn sorang2 jer...HB xsuker

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SariYusa....kicap+gula+ciliapi+belacan.....baru best!!

kak tini (umialya) said...

masam2 manis

IntaNBerliaN said...

sedapnya... cantik warne dia... :-)

Ummi Iman said...

Susah nak jumpa pelam comel ni skrg. Terliur tgk

Aju Mohit said...

sedapnya kak atie!!! nak sikit, hehehe

anitadiana said...

sedap tu tie...ita duk cari mangga epal muda yg masam..tak jumpa..hubby dapat juga mangga mcm ini untuk ita..kawan hubby bagi..tapi tak masam sangat sikit aje....

Aida78 said...

sedapnya kak nak cikit....

fiQRa said...

mempelam.. terliurrrr

wan nurul hezrina said...

adehh napelah arinie bukak blog banyak noo makanan...laparrr tapi puasa...huhu

Cik Anita said...

pelam air kan?? sedapnya!!

Rai said...

adehh..merembes saliva saya kakk...

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya mempelam kecik erk kak tie...

ummi_norseha said...

sedapnye akk,klu ibu sllu cicah dgn kicap cmpur sos skit...terliur betul...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™