Tuesday, June 19, 2012

Terima Kasih Ummi Muhammad

Salam semua...selamat malam.
Sebenarnya barang2 yg atie tempah ni dah sampai awal...pembungkusan yg sgt kemas & sampai tanpa cacat celanya.Alhamdulilah.
Barang yg atie order ialah kain pelikat budak...puas gak atie mencari kain pelikat kecik2 ni....rupa2nya UM ada jual kat blog biznya 
Kain pelikat kanak2 ni atie beli utk anakbuah atie...
yg br belajar sembahyang.Semoga dgn pemberian atie ni...mereka bersungguh2  belajar sembahyang & terus taat dlm mengerjaknnya
Aminnnnnn
UM ni mmg baikhati...seronok bersembang dgnnya walaupon hanya dlm HP,rasanya cam dah lama kenal ngan UM ni.
Pada UM,klu ada silap salah k.atie....mesej pun htr merapu2..k.atie minta maaf ya.Semoga ukhwah kita akan terus brpjgan hingga ke akhir hayat.
Aminnnn
Trdapat juga hadiah sepsg handsock tuk atie...terima kasih UM,bertambah la koleksi handsock yg k.atie selalu pakai.Best pakai...selesa.
Pada yg sdg trcari2 kain pelikat tuk anak2....kat blog UM pelbagai corak blh dipilih.Disamping itu trdpt gak telekung Masturah & tasbih elektronik utk korang tempah jika berminat.
Jom singgah ke blog biz UM..



11 comments:

Myra Jay said...

Nanti boleh la ushar kain pelekat ni untuk hadiah kat adik bongsu Mj, besday dia nex month :)

Ummu Muhammad said...

UKHUWWAH FILLAH K.TIE..SAYANG SELALU! ;)

Acik Erna said...

salam atie..nak kena tengok jugak ni..tima kasih atie...bagi tau

Ummi Iman said...

Seronok lah anak buah dpt hadiah kain pelekat. Semoga rajin dia dan makin semangat nak solat.

Zie said...

dia jual kain pelekat yer.. jom ushar...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Myra..InsyaAllah kat sana byk pilihan.singgh la...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam ummu Muhamad..InsyaAllah.
sayang juga...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Erna...atie pon jenuh gak mencari kain pelikat kecik kat kedai tp xpernah jumpa.
Rupanya kat blog UM ada...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ummi Iman..InsyaAllah.Semoga begitulah hendaknya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Zie..ha;ah..g singgah ke blog UM ni...

fieda said...

ooo..dia jual kain pelekat ye..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™