Thursday, June 14, 2012

Selamat Bertunang.

Salam semua.Apa kabar?Maaf la,masih menyepi lagi...Entah la menjak bercuti blogging aritu...dah cam malas nk ber BLOG.
Camna tuh???
Takpe la mlm ni merajinkn diri mengupdatekn citer yg dah basi ni.Majlis pertunangan anak jiran atie...mmg 2 hari atie sibuk kat umah jiran tu jer.
Yg paling SYOK....ada bbrapa gubahan hantaran dr hasil kerastangan atie gak....trmasuk sejenis kuih yg akak tu tempah dr atie.Risau gak nk buat sbb bkn biasa sgt terima tempahan kuih2 ni.
Alhamdulilah,kakak tu berpuashati...dpt la $$$$ sikit,jadilah kan?Atie xpandai nk letak harga..harap2 harga yg diberikn tu sesuai lar.
Lain kali leh tempah lg ya kak..hihi.Tema belah pompuan kaler purple & belah llaki kaler biru.
Agak2 korang mana gubahan hasil 'keras tangan 'atie ya.CER TEKA..



17 comments:

KuNanGKuNanG said...

cantik2 hantarannye...xleh teka mane 1 yg azatie wat...he3

Liza said...

xpe la atie, keras tgn pun duit masyuk...hihihihi

ieda said...

cantik kak
pandai lah juga buat gubahan tuu kak
saya dulu buat je .. nak jimat kak
kalau tempah huhuhu satu dah rm 45 ketas ..
sok2 anak kak tie kawin senanglah , akk dah ada skills dia ;)

ekinashikin said...

betul kak atie..klu lama x hapdate blog tu..bila nak hapdate balik rasa malas je..kena cri semangat yg hilang..hihi

Ardini Humaira said...

cantik hantaran tu :)

Zie said...

Tahniah pada pasangan... wah kelaslah.. cantik betul...

fieda said...

pandai kak atie buat tp tak tau yg mana..

IdaShazana said...

rindu dgn kawasan rumah lama....semua jiran macam adik beradik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kunang-kunang...Terima kasih.Atie gubah kain pelikat,telekung & sejadah jer.Simple jerrr...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Liza...Alhamdulilah,dpt duit jajan tuk anak2 :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda...InsyaAllah.
Alhamdulilah k.atie mmg byk pengalaman dlm gubah2 hantaran ni dulu..masa k.atie brtunang & kawen pon buat sendiri jer.
Adik2 k.atie lak ramai...mmg gubahan brtunang depa k.atie & kakak yg buat.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ekin..betul tu.Skrg tgk laptop pon cam xsemangat jer walhal mcm2 nk diceritakan :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ardini.Terima kasih.Hasil tangan anak2 jiran ngan k.atie.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Zie...tu la cantik kan kaler purple!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Fieda..terima kasih.K.atie gubah telekung,sejadah ngan kain pelikat jerrrrr.
tema kaler kesukaan fieda nih!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Idashazana..klu jiran2 baik2 semua mmg seronok kan...

anitadiana said...

cantik lah tie..berbakat tu..boleh tambah rezeki..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™