Sunday, December 4, 2011

Blogku Di Serang Lagi.

Salam semua & slmt berhari mggu...dh beberapa hari xupdate,biasa la ujung2 tahun ni malasnya menempek2 lak.
Tambahan lak kat umah ni ada anak yg dok konker tenet :).
Klu lapang2 br la atie dpt layan tenet lak.Sebenarnya 2-3 hari ni,blog personal atie diserang MALWARE sekali lagi!..dr blog.....mmg geram betuilah.
Sebenarnya atie br jer senaraikn blog.....kat bloglist atie.pastu jadi camni lak..trpaksa delete blog tu.sorry yer!
Tp semlm dah pon dinyahkn malware trsebut...harap2 lps ni dia x mai lagi noooo.


16 comments:

Cendana Kasih said...

salam akak...hati2 nk bloglist...sbb tu saya hanya buat utk blog masak jer..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam noorma..ingat nk senang jenguk sbb tu senaraikn...hadoiii

Kak Aya said...

ooo kdg2 dr bloglist boleh terkena serangan malware ye? saya tak tau pulak sebelum ni.

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, mmg ya pun kdg2 kita letak kat bloglist supaya senang nk tgkkan, tapi kalo ada malware terpaksa lah delete. Alhamdulillah dh tau buat ok je nak buang tu

Amy Syaquena said...

sebelum nie belog saya dah pernah kena , jenuh la nak buang , dah buang ada balik..last entah cam ner terus x de..saya sangat fobia kalau pergi belog ada amaran nie...seram ow..


p/s: jemput menyertai contest sinar raudah http://www.sinarraudah.com/2011/12/contest-anniversary-sinar-raudah.html

Myra Jay said...

Adeh risau gak..

Risau kalau terkena..

IntaNBerliaN said...

SIAN K.TIE.. RSNYA DH 2X TERKENA..

Acik Erna said...

banyak blog jugak acik tak boleh masuk atie..sebab adenya benda tu

Cik Rose Cute said...

Cik rose pun pernah kena dari blog Mazidul...yg glamour tue hehehe...Blog Cik Rose ke? pembawa Virus tue...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aya..kdg2 kita singgah kat blog yg ada malware pon berjangkit gak.hati2 lar

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

tue la Rosaliza..ingat mudah la nk singgah lg ke blog tu..senaraikn kat bloglist.last2 jadi camni lak...:(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amy..mmg blog k.atie pon dah bape kali kena...pasni nk kena la hati2 klu senaraikn kat bloglist..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam myra..klu trkena..buang jer blog yg menjangkitkn malware kat blog kita tu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ina..nk buat camna.dah 'rezeki' k.atie kot :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Erna..jgn berani2 masuk kang brjangkit lak :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..bkn dr blog Rose..blog org lain :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™