Tuesday, December 20, 2011

Terima Kasih NURAZZAH8!


Alhamdllh,hadiah dari menyertai GA kak NurAzzah8 dh pon sampai....makasih yer kak.teruja nk baca novel nih!(maklum la atie nie minat bc novel2...trutama novel milik NB)....TAPI cuba korang tgk apa yg trjadi pada pembungkusan hadiah tue?tak tau la camna PEJABAT POST kt tpt atie nie buat keje...kenapa la dibukak sampul surat tu?...cam x amanah jer depa nie..dulu atie dah complain..alasan depa,takut nanti barang2 brharga kt dalam bungkusan...klu silap alamat nanti depa yg ssh..ada ka?????gerammmmm


***mmg depa koyak 'habih'...

4 comments:

Myra Jay said...

Isyyy ada ke bkk privasi surat org camtu.. ni mmg nmpk angkara sengaja dikoyakkan.. geram kan.. huhuuu

Cikmin said...

tak baik oooo depa ni..bila koyak tengok buku je..kalau nampak yang lain..mesti dah 'hilang' terus ni kak atie..

kakyon@kakrose said...

akak pun selalu kena camtu atie.diaorg ingat kita nie..ada seludup brg ke?

kakyong said...

ishhh, tak amanah betul... len kali kena tulis kat sampul apa brg yg diposkan....

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™