Friday, December 16, 2011

Ingatan dari Insan Kesayanganku.

Salam.Semlm kami menyambut hari lahir atie secara sederhana shj...yg penting ia diraikn bersama insan kesygan atie.Terima kasih kpd SUAMI & ANAK2 yg sering mengingati tarikh trsebut.
Hadiah dari anak2 mmg membuatkn atie sebak..bkn apa mereka sanggup menyimpan wang semata2 tuk membelikn atie hadiah pd bln disember ini.sesungguh atie bersyukur & beruntung mempunyai anak2 spt mereka...anugerah terindah dari ALLAH.
walaupon anak llaki atie tidak dpt bersama meraikannya tp telah menitipkn hadiah drnya tuk atie.Ibu sayang kalian berdua.
Doa ibu,semoga kalian berdua menjadi anak yg soleh & solehah.Aminnnnn
Sebenarnya MyLaling kata tahun ni xder hadiah :D...HANYA CINTA,KESETIAAN & KASIH SAYANG yg mampu diberikn pd atie.
Bagi atie,semua itu sudah sgt memadai & atie amat bahgia sepjg hidup bersama.Namun SUPRISE!!..bila mlm tu MyLaling berikn sebuah kotak yg berbalut(masa tu atie dah senyum simpul..hihi).hadiah yg diterima adalh HANDPONE NOKIA!.
Terima kasih ABANG...I LOVE UUUUUU.



16 comments:

IntaNBerliaN said...

mesti kak tie terharu yg amat kan.. mmglah.. kasih sayang n kesetiaan dr hubby kita adlh lbh penting dr pemberian hadiah kan..

tp bila terima hadiah scra kejutan camni.. mmg buat kita betoi2 terharu kan..

umiyumi said...

wow seronoknya dapat hadiah2 tu.. yg terharunya bila ada ingatan dari orang2 tersayang tu kan..:)

Amie said...

seronoknya.... tumpang gembira untuk Atie, apa-apa pun hadiah kalau orang tersayang yang beri memang cukup mengharukan!

Acik Erna said...

Tahniah Atie..seronok dapat hadiahkan..

fieda said...

mesti kak tie terharu kan..saya dapat rasakannya...anak saya wat kad besday sendiri bg kad saya...sebak rasa..

Em's Family said...

Happy Birthday!! i dengar pun i tau macam mane perasaan u bile anak hadiah kan untuk kite.. untung u

Yana Shaiful said...

Salam Kak Atie..bestnya dpt hadiah dari yg tersayang..terharu sgt :=)

deqlis said...

salam kak tie.....sihat? rindu tak kat deqlis??hihi...amboi best dpt hadiah....mesti terharu..nak2x drpd org tersayang...walau berapa nilainya ianya amat beerti dlm kehidupan...moga bahagia selalu:)

Nisa Greennnpanda said...

bestnye kak atie, dpt hadiah dr hubby & anak2.. msti t'haru kn anak bg hadiah... hepi belated b'day again kak atie..

btw, b'day ummi sy pun bln 12 nie gak..tp sy xtau nk blikn die ape..kak atie ade idea x? hehe...

quinnie said...

seronoknya akak dpt hadiah...mesti sayang kat hadiah tu kan kak? hehhehe

Cik Anita said...

salam.

wah! bestnya dapat hadiah yang macam-macam. Orang yang tengok ni pun rasa best, apatah lagi yang dapatnya..

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum..
Boleh share hadiah2 tu tak kak atie..hehehehe..^~^

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Azatie,

Selamat Hari Lahir ti. Waahh comey2 hadiah dapat! Takde makan2 ke...mana gambor?

Dalila Hamid said...

hepy besday... semoga panjang umur murah rezeki dan berbhgia selamanya... syoknya dpt hadiah

Jaa said...

wah, bestnyer.... 1 like...tambah2 hadiah dari laling....

wan nurul hezrina said...

terharunya...cinta kasih sayang n kesetiaan mmg sangat2 penting wokeyyy

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™