Thursday, December 15, 2011

HAPPY BIRTHDAY ATIE!


Alhamdulilah,bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memanjangkn usia atie tuk setahun lagi.Semoga sepjg usia ini...segala amalan2 atie akan diterima oleh ALLAH.Aminnn.
Bersyukur sgt sbb dah usia sebegini atie dikurniakn keluarga yg sgt bahgia.Ada suami tuk berkongsi suka-duka..sebagai teman kala kegembiraan menyapa,tenangkan hati ketika gundah melanda,penguat semangat tika impian musnah,merawati ketika atie trlantar kesakitan,menumpangkn bahunya ketika atie kesedihan serta kelahiran sepasang cahayamata..menceriakn istana bahgia kami.
Terima kasih tak trhingga kepada Arwah Mak yg telah melahirkan atie ke dunia ini..meskipon Mak tiada lg bersama atie namun memori bersamanya kekal bersama atie..xmungkin jasa & pengorbanan Mak atie lupakn.Al-Fatihah tuk Mak.
Tak lupa tuk Apak kesayangan atie...bertungkus lumus memerah keringat tuk membsrkn atie & memberikn pendidikan buat atie.Dan pastinya saat Apak mewalikn atie untuk menyerahkn amanah kpd suami tuk menjg & mendidik atie pula...tidak akan atie lupakn.Terima kasih Apak!
Kpd adik beradik yg sgt atie sayangi..pastinya mereka amat mengenanali siapa ADIK/KAK YANG mereka ini.Syukur padamu YA ALLAH..atie masih bersama2 mereka hingga ke usia ini...Alhamdulilah.
Kpd teman-teman semua...atie bahgia sgt bila mengenali kalian semua,menceriakn hari2 atie,brkongsi pelbagai cerita bersama kalian.Meskipon tanpa mengenali raut wajah namun kemesraan kita ttp terserlah.Semoga satu hari nanti,kita akan bersua muka.InsayaAllah.
Semoga bertambahnya usia ini akan lbh mematangkan atie,menjadi isteri yg solehah kpd suami yg atie cintai serta ibu yg trbaik tuk sepasang cahayamata atie.Aminnnnnnn

35 comments:

umiyumi said...

Salam Kak Atie cayangg.. happy besday, moga pjg umur, murah rezeki, sihat tubuh badan, dan bahagia selalu hendaknya.. mmmuahh.. salam sayang dari umi :)

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

HAPPY BIRTHDAY...semoga sentiasa diberkati Illahi...

Kaz said...

Happy birthday Kak Atie sayang. Smg dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberkati kehidupan sekeluarga dunia dan akhirat.

Yatie said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran Atie, moga pnjng umur, murah rezeki, sihat selalu dan semoga hidupmu sekeluarga sentiasa di berkati dan di rahmati. Aminn....

kita samalah lahir bln disember..nama pun dekat2 sama..kira serasilah kita...sayangggg Atie...muahhhhh..

Liza said...

salam atie...hepi besday dear...semoga sentiasa di dlm lindungannya dan dipermudahkan segala urusan...Aminnnnn

Myra Jay said...

Selamat ulangtahun kak Atie..

Semoga hidup sentiasa diberkati dan bahagia disamping insan tersayang..
Amiin :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari lahir kak atie.. alhamdulillah...

Amie said...

selamat ulang tahun Atie cayanggggg... panjang umurnya,panjang umurnya serta mulia.....serta mulia!

Zana Adieyza said...

happy birthday kak tie.. semogaterus dimurahkan rezeki & bahagia selalu hendaknya..

amiey lee said...

kak atie - selamat ari jadi smeoga bahagia hendaknya..aminnnnn

Yana Shaiful said...

Selamat hari lahir Kak Atie cayangg.. moga dipanjang umo, dimurahkan rezeki dan sentiasa dirahmati & dilindungi oleh Allah SWT..Amiinn.. ^__^

So Shy Lady said...

syukur... moga ptambhn usia ini mnjadi kita insan yg lbih baik bbanding sblumnya
:D

slamat mnyambut hr lahir, kak

lemongrass said...

Selamat hari lahir Atie. Semoga segala impian dan doa keluarga dan kawan2 untuk Atie dimakbulkan Allah. Amin...

Azi said...

hppy birthday kak...

Ucu Faridah said...

selamat dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dikekalkan kebahagian dan semoga dikekalkan juga dengan keimanan dalam apa jua keadaan..

Mala Entily said...

selamat hari lahir kak atie. semoga ceria & bahagia selalu di samping keluarga tersayang...

Acik Erna said...

Selamat Hari Lahir Aite..semoga atie dirahmati yang esa dan hidup bahagia selamanya.

anitadiana said...

happy besday tie..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan hidup bahagia selamanya aminnnnnnnn....sama dengan reen lah hari ini...

IntaNBerliaN said...

slmt hari lahir k.tie... moga segala doa k.tie tu dimkbulkan Tuhan.. ;-)

Cik Anita said...

selamat ulang tahun kelahiran kak. semoga dikekalkan kebahagiaan di dunia dan akhirat InsyaAllah.

amin.

hakak CNN said...

Hepy Besday kak...semoga hidup akak dan family sentiasa diberkati Allah selalu dan dimurahkan rezki yang melimpah ruah selalu..Amen Amen Amen ya rabbal Alamin..

maz said...

Salam kakkk...Happy Besday kakkk..smga sntiasa dlm rahmatNya dan bahagian dismping klrga trcinta..muahhhh..

Antan Bertingkah said...

Selamat ulangtahun Atie, semoga dipanjangkan umur, dimurahan rezeki dan sentiasa dalam keberkatannya..

Diana @ Melley Mey said...

Happy Birthday Atie...
moga d panjangkan umur.. sihat tubuh badan.. d murahkan rezeki...d kurniakan kebahagiaan d samping keluarga tersayang serta sentiasa d rahmati dan d bawah lindungan Allah S.W.T... Amin..

fieda said...

selamat hari lahir kak tie...semoga segala urusan kak atie di dunia ni akan dipermudahkan olehNYA>..

indahhouse said...

Salam kak azatie,
Moga tercapai segala impian kak tie dan bahagia selalu brsama family trsayang. Selamat Hari lahir, kak :))

Ida,Japan said...

slm kak...hepi birthday utk k'atie..semoga sihat2 selalu

Em's Family said...

salam.. semoga panjang umur dan murah rezeki serta diberkati selalu..

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Atie
Happy birthday to you

Have a wonderful day n thanks for being such a lovely friend;)

Nisa Greennnpanda said...

hepi b'day Kak Atie... ^_^

Ketuhar Panas Yatie said...

Happy Birthday Atie....Semoga diberikan olehNya kesihatan , kebahagiaan , rezeki dan kehidupan yang tenang.

quinnie said...

selamat hari jadi kak atie..:)

Masya said...

selamat hari lahir.. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki amin.....

Ayu said...

Happy belated Birthday buat azatie!!
semuga dipanjangkan usia, berbahagia disamping keluarga tercinta didunia & akhirat insyaallah..

Jaa said...

happy belated birthday akak.... hehe... banyaknyer hadiah..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™