Wednesday, December 14, 2011

Soping Buku Adik

Salam.semlm kami bersoping buku2 rujukan tuk Adik(anak pompuan atie) kat Teluk Intan..pastinya di STL.Dlm hujan2 tu kami sampai...dr tingakt 1,naik tingkat 2 pastu naik tingakt 3...turunnnnn balik ke tingkat 1 semula.hikhik.Kt STL ni,brg2 keperluan pelajar semua complete.
Atie ngan MyLaling duduk jer kat bangku dalam STL tu..penat ngikut Adik jer.Bila dia dah dapat semua brg2 yg diperlukan...bayar time!!Alatan tulis & 18 buah buku yg dibelinya...dlm RM19X.XX gak.xper la tuk dia belajar...lgpon klu Adik dah xguna buku2 tu lagi,anakbuah atie ramai yg akan kesekolah menengah.
Buat masa skrg,brg2 Adik spt buku2 rujukan,alatan tulis,uniform sekolah dah settle..kasut sekolah guna yg tahun lepas punya,elok lagi.Cuma bag sekolah blm jumpa yg dia brkenan & tudung2 pon lom siap lagi...sbb ibunya ni yg jahit sendiri.Klu buat sendiri tudung...senang nak adjust labuh/pjg tudung tu.



Yang nie atie belikan tuk anakbuah kat Ipoh tu...alatan tulis angrybird!

9 comments:

Wattie said...

Salam Atie,
Singgah jamu mata ngan alatulis angrybird yang comel,

SyUhAdA said...

byknye bku..

anymz said...

akak belum beli brg2 utk ainul lagi.hanya dia aje yg bersekolah thn ni..lima yang di atas semua dah lepas dah..seronok tgk mak ayah sibuk melayan kerenah anak2 nak masuk sek..rindu zaman2 tu.terasa betul diri ni dah tua..huhu

quinnie said...

dah nak masuk thn baru ni memang sebok nak sediakan persiapan anak ke sekolah ye kak...pasar raya pun penuh dgn jualan barang2 skolah je skang ni..hehehe

Ina Hashim said...

ya Allah kak Atie...Ina ni apa satu pun lom beli...dahle si Kakak tu nak kene tempah kain hitam pengawas lak....adui....sempat ke nih?

Wanieyra said...

salam atie...

ira pun baru rancang nak gi beli buku untuk anak2...

IntaNBerliaN said...

skrg ni parent semua dah sibuk2 sediakan persiapan utk ank2 sek kan...

Amie said...

mesti adik rasa seronok,
rupanya tak tersedar dah pertengahan bulan 12, tak lama nanti buka sekolah...

Ucu Faridah said...

wah dah settle brg adik...
abang ucu ada kt sk. sains tu nama dia MUHAMMAD MOKHTAR

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™