Sunday, December 11, 2011

Ziarah Abang & Ke TESCO

Salam & slmt berhari mggu...kemana arini?.Semlm kami melawat Abg(anak llaki)di asrama.bertolak seawal 8 pg...kemudian bawa Abg kuar makan2,jalan2 & soping beli jajan kat TESCO yg berdekatan.
Yg paling byk memborong Adik la...brg2 persekolahan tuk tahun depan.TESCO lak mengadakn promosi 'kembali ke sekolah'..ramai la ibubapa yg mengambil kesempatan tuk soping brg sekolah anak2.
Harga blh tahan gak tuk uniform.kasut & bag sekolah..pada yg punyai anak ramai.mmg 'sakit' gak hujung tahun camni trutama yg tidak bersedia lbh awal.Semoga brbelanja dgn lbh berhemah :D


Area kesukaan Adik..
Kesini juge..

7 comments:

Zefa NorAsmara said...

Sekolah abang tak cuti ya kak atie?

Em's Family said...

betul, hujung tahun ni macam2 nak bayar, dengan insurans lagi yang due

Cik Rose Cute said...

hujung tahun memang banyak kena sediakan duit....

Acik Erna said...

Assalam atie..acik belum mula beli lagi..nak tunggu hujung bulan..anak acik kata nak tunggu keputusan nak masuk sekolah mana dulu..sabo je la acik ni..risau jugak takut kehabisan saiz dia.

umialya said...

Baju sek. n j-qaf ntuk anak pompuan dah siap bertempah, cuma yg laki blum lg, nak tgu result peksa n sek. mana nnt

Ina Hashim said...

eh kak atie....si abang masih bersekolah ke?ada program ye?bestnya dah mula shopping barang sekolah...Ina tunggu cuti krismas nih baru nak mula menyopping

IntaNBerliaN said...

kak tie dah strt shopping brg sekolah ek..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™