Thursday, December 1, 2011

DISEMBER KEMBALI LAGI.



DISEMBER dtg lagiiiiii.Dalam bulan nie trcatat pelbagai kenangan manis tuk atie...pastinya besday atie gak serta besday Arwah Mak....kenangan Mylaling htr 'tanda' dulu2....besday anakbuah...anniversary adik beradik...& g melancung!!.
Semoga disember tahun 2011 akan ttp melakarkn kenangan manis buat atie jgk..Xmo ada yg sedih2.InsyAllah.
Korang ada kenangan tak dalam bulan DISEMBER nih????habaq mai kat ceq...

14 comments:

Myra Jay said...

Wahhh banyaknya kenangan istimewa kak Ati..

Semoga ceria2 selalu ye :-)

Masya said...

wahh.. banyaknya kenangan... saya pun harap sgt bln 12 banyk kenangan indah tp saya kalau bulan 12 ni bznya dekat opis tak tau nak cakaplah.. apepun masih sempat nak jeling blog oklah tu kan hihihihi...

IntaNBerliaN said...

ulangtahun perkahwinan sy pada 17/12.. hihii yang ke 2.. :-)

Qhaifa Nur said...

dis bulan penghujung, banyak kenangan tercatit didalamnya....

moga azam 2011 terlaksana hendaknya..

anitadiana said...

banyak betul kenangan bulan dis ne..ita anak buah 20/12 ne besday dia..hadiah dah beli..dan kak ipar 28/12..lain-lain tak ada....

Amie said...

Kak Amie ada kenangan manis 25 Disember...kenduri kahwin kami besar2an di belah suami setelah selepas 5 minggu bernikah (gara2 kursus induksi sehari selepas nikah)

Cho Zila said...

disember memang banyak kenanganya... sebab dulukan cuti sekolah...

So Shy Lady said...

alahai dh msuk bulan trakhir dh.kjap nya....

jgn lupa k atie kongsi dlm blog ye stiap knangn mnis itu ;D

Acik Erna said...

Azatisayang.bulan disember bulan acik bertunang dan setahun lepas tu..bulan disember jugak acik kawen..lama dah tu..

anymz said...

dec...banyak kenangan akak bula dec ni atie...biarlah rahsia...hehe

Ida,Japan said...

slmt mlm kak atie.....cepatnyer masa berlalu, dh nk abisss tahun 2011...semoga Disember ini juga menjanjikan sesuatu yg indah buat akak

Ucu Faridah said...

Kenangan ucu dec....hampir2 nak bersalin dlm kereta...itu kisah 5thn dulu, masa melahirkan akid..

puanbee said...

tak ade kenangan apa2 , sadis kan ..hehe ..azatie jangan sedih2 k..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Bee..maybe bulan Dis jer xder kenangan manis..bln lain byk kan?Timakasih ya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™