Tuesday, December 20, 2011

Salam semua..br sempat nk buat n3....arini bzzz sgt,tukar langsir  & cadar bilik2,Alhamdulilah,cuaca ok arini..kain semua kering.Lepas mengemas semua,terus ke dapo..masak tuk tghari lak.
Apa yg atie masak arini?macam yg korang tgk lam gambar tu la...ayam WAJIB ada menjak anak balik bercuti ni.Xkisah la masak apapon..ibu-ayah jer yg dh jemu ngadapnya :D
Jom layan menu atie arini..nk ziarah umha kengkawan jap.sapa nk ikotttt????Jommmmm

15 comments:

Amie said...

enak betul makan di rumah Atie...sedapnya menu dia hari ini, dah kenyang ni...balik dulu ah, esok datang lagi.

izahdaut said...

akak selalu tunjuk set lengkap cam ni. aduhai terliur sangat

fieda said...

dua2 best la kak atie..

kasihredha said...

terbaikkkk

Dalila Hamid said...

menu pembuka selera... :)

Hassan said...

Salam Sejahtera
Blog yang menarik ~~~

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum kak Atie..
Di rumah Naz, ayam mmg stok yg tak boleh putus dlm peti sejuk tu.. Budak2 mmg suka makan ayam lebih drpd ikan atau daging kan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amie..jgn lupa basuh tangan tau..:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam izah..masakan biasa je kat umah k.atie ni.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..jemput makan.Bismillahhh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.kasih..Alhamdulilahhhh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam dalila..jemput makan,lauk org kampung jerrrrrrrrr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hassan..makasih singgah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam naz..tu la,bila anak2 blk mmg stok ayam wajib ada..ikan bkn nk mkn sangat depa.

nurmujahidah said...

wah,, yang ni akan buat muja tak jadi berdiet,, :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™