Thursday, December 8, 2011

JOM MAKAN BUAH-BUAHAN.

Semlm MyLaling g Seri Iskandar,Bota sbb nak jumpa ngan kawan dia...atie xikut .bila sampai umah je,bkn main byk buah durian & rambutan yg diangkatnya ke dapur.katanya beli kat org kampung di Kampung Gajah...murah!
Mmg puas la kami mkn durian mlm tu...ada balance byk lom lopek lagi.Tue pon seblm balik kerumah,singgah kat umah MIL & kakak ipar...kasi depa buah durian & rambutan tu.Masih byk lagi bawak balik umah.
Tp mmg skrg musim buah rambutan & duriankan?.Tingat lak kebun durian & pokok rambutan depan umah Apak..berbuah ke tidak?Lom sempat lg nak blk kg cuti sekolah ni...rindu ngan Apak.Biasa tepon jer..Tp adik2 atie setiap mggu bergilir balik kgnya menjak cuti sekolah nih.Alhamdulilah.




11 comments:

Hanih Borhan said...

tempting sungguh! :D

KakAsma said...

Atie.
dah musim buah ni seronok.melantak semacam.kat perak mesti banyak kan...seronok nyer

kakyon said...

rasanaya baru aje habis musim buah..dah mula musim lgi.nmpknya sepanjang tahun musim buahkan..

fieda said...

bestnya dapat makn rambutan tu..kak atie saya kt kg lagi ni sbb tu jrg dapat jenguk sini..sbb kat sini anak2 jer yg konker laptop..

Yana Shaiful said...

Salam Kak Atie..nk doyan 3 bijik..hihii..lepas mkn doyan kita mkn rambutan pulak..sedapnyaaa..

izahdaut said...

Kak atie, tq kata2 smngat dari kak atie. Dan doa2. Amboi buah2 smua mengugat iman berpantang saya. Hehe sepanjang ulu langat ni ha swpanjang jln penuh dgn org jual durian. Hai sabo jelaaa

IntaNBerliaN said...

bestnya rambutan.. saya suka rambutan..!

Nisa Greennnpanda said...

sdapnye buah2an nie Kak Atie..nk sket, hehe... sy suke ngan durian tue!!

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie...

Kak Lin Mau Beli Itu Durian Berapa Sekilo? Sini Tak Ada Musim Lagilah....Maaflah Atie Gurau Jer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hanih,k.asma,k.yon,fieda,izah,yana,intanberlian,nisa & kak lin...Terima kasih berkunjung kesini.

hakak CNN said...

owhhh doriannnnnnn.....!!!

hakak meh ler hantor sebiji kat sy di Teluk Intan nehhh....:)*makbudak yg takmalu namanyer,inilah diyer*

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™