Sunday, October 21, 2012

Abang Pulang Bercuti.

Salam semua.
Dah bberapi hari xupdate blog nikan?Asyik post n3 yg sama..nk buat camna...manjang bz sgt!.Asyik menemankn MyLaling ke sana & ke sinun (^_^).
Alhamdulilah,
Jumaat semlm kami telah mengambil Abang(anak llaki) yg mula bercuti mulai jumaat ptg.Cuti pon xlama...semggu jer.Jadi la kan?
Sepjg kami pergi & balik....cuaca mmg hujan!....Nk ttp ekon,kang brkabus lam kete...kang bukak tingkap,hujan masuk lak.Sejokkkk!
Jadinya mulai semlm....
ada la Abang kat umah,ada la kawan atie jgk tp Abang ni pendiam orgnya..berat mulut.Tak mcm Adik...suka bercerita :D
Adik?
Lambat lg bercutinya...walaupon dah habih exam.Nk tepon pon payah...katanya sibuk ngan xtvt yg disediakn oleh sekolah tuk form3 lps PMR nih.
Takpe la....xlama lg jer balik la dia.
 KL hujan...jalan lak JAM!


11 comments:

kasihredha said...

walaupun pendiam...tp rumah jadi meriah le lagi kan...kalau semua balik :)
Sekarang musim hujan...sejuk...suka :)

Acik Erna said...

assalam atie..abang pendiam tu tak pe..bila ibunya yang ajak bercakap..mesti keluar jugak suara dia tu..buat peneman ibu sebelum adik jugak balik bercuti raya qurban nanti

ieda said...

lain anak lain peelnyee kak
kalau ramai lagi macam2 jenis
tapi kalau pendiam memang sunyilah rumah .. sedar2 ada dekat rumah aje ;)

Aishah Jahirah said...

nanti dah balik adik berkumpul sekali meriah la kan...:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Kasih..ha'ah skrg mmg musim hujan..umah pon dah ghupa kedai dobi :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna....ibunya sbk kat dapo,klu sembang tu..kita cakap sepatah,sepatah la dijawabnya.
anak2...mcm2 la ragam mereka kan.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda#
Betul tu...umah k.atie ada 2 org anak jer,tu pon pening gak kepala kdg2.:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Aishah#

Klu adik balik mmg meriah...sbb dia ni suka bercerita...kdg2 bersembang ngan abgnya.

Cikgu Ma said...

saya pun banyak hal nak buat kak, tergendala aktiviti BW 2,3 hari ni...
kena mengasuh anak buah....

nik ros said...

musim hujan jea skarang ni kan .

fieda said...

sorang pendiam sorang byk mulut..biasalah kak..mmg anak2 tak sama kan..sama dgn asyraf dan syahmi..asyraf pendiam syahmi byk mulut..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™