Thursday, October 4, 2012

Kenangan Milik Adik(masa kecil dulu)

Salam semua di pg khamis.
Bangun pg ni tetiba tingat kat Adik....& baru tadi lak Adik cal dr asramanya.Biasa xpernah cal pagi2....bkn apa tingat & rindu kat Ibu katanya.Aduhaiii...anak!
Kebetulan lak...,biasa la naluri ibu & anakkan?Alhamdllh,dia sihat jer..ngah study buat kali trakhir sblm exam PMR.
Arini tingin lak nk buat n3...brg2 peribadi kesygan Adik masa kecik dulu...dlm umo 4-5 tahun,ngan gila2 barbie gitu!
Masa kecik dulu mmg suka pakai handbag....suka pakai tudung! ...atie tgk pon comel sgt.hikhik(sapa nk puji klu bkn maknya kan?
Kdg2 pakai skirt...
suh pakai tudung gak.Budak kecik..kita layan jer la.Habih tudung ibu...embahnya dipakai.Tu sbb masa Embahnya g Mekah....byk beli tudung tuk Adik,cucunya ni.
Lgsatu cermin mata....
dh 12 tahun cermin mata ni atie simpan lam kotak.Klu naik kete...mmg cermin mata ni la dia pakai.Elok lagik sampai skrg atie simpan...buat kenangan.
Sebenarnya atie ni suka simpan brg2 lama....
yg nostalgia gitu.Tp xder la sampai menyemakkan umah...ada la 1 tempat khas tuk atie simpan brg2 ni.InsyaAllah,lapang2 atie kongsikn apa lg brg yg atie masih simpan.
Nak tau tak?hihihi




Alhamdulilah,manik2 kat bag ni x lerai pon walaupon dah lama simpan

25 comments:

KhaiRin : anies said...

masih tersimpan elok

Aishah Jahirah said...

barang kenangan....mmg syg nak buang.xpe simpan setempat xmenyemakkan...bila tgk semula terimbau la kenangan lama..:)

Izan Ishak said...

brg2 tu masih nmpk baru lah k.ati. mmg mengimbau kenangan kan bila belek brg2 lama...rindu pun boleh terlerai bila tgk tu semua.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

KhaiRin#

sayang nk buang....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Aishah#

Betul tu,ada buku sekolah tadika mereka masih k.atie simpan.Sayangggg sgt!Klu kitaorg tgk sama2...gelak tgk camna tulisan mereka masa kecik dulu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan Ishak#

Barang tu mmg nampak cam baru sbb k.atie bungkus lam plastik...pastu br masukkan lam kotak.
Takde la dimakan lipas/kena habuk.nampak baru jerrr:D

Cikgu Ma said...

wah...lama kan..nanti nak cari2 barang saya masa kecik plak la..hihih ^_<

Cikgu Ma said...

wah...lama kan..nanti nak cari2 barang saya masa kecik plak la..hihih ^_<

HALAMANKU said...

Salam rindu kak atie cayang... terima kasih ambil berat kat erma..
Wah.. memang beruntung adik, ibu simpan barang kegemarannyer.. kalau zaman dulu2 ntah mana.. yang ader beberaper baju time kecil2 yg emak simpan.. memang nostalgia.. kak tie cermat menyimpannyer masih elok n cantiq..

Qhaifa Nur said...

bila rindu bole tgk balik barang2 tuh.....

Nazayiena said...

Wah nampak cantik2 lg barang2 tu semua.

JaSSNaNi said...

assalamualaikum..
pilu sikit baca entry atie hari ni.. ye la.. emak rindu anak..anak rindu mak.. sbb nani tak lalui semua tu.. sabar ye atie.. :)
barang2 sakinah dulu2 banyak yang menurunkan bagi dekat anak2 buah yg mana yg diorang leh pakai.. so tak banyak simpan pun...

Acik Erna said...

asssalam atie..cantik dan elok lagi barang2 adik..nanti boleh tunjuk lagi ngan adik..mesti adik suka dapat tengok barang kesayangan dia satu masa dulu

Tihara said...

wahh masih tersimpan, saya susah nak simpan benda2 lama ni.. :)

syiela said...

masih elok terjaga walau lama.. mmg nostalgia kan

Zie said...

masih elok yer kakak

Rai Ourkizuna said...

pandai jaga..elok walau pun tuannya da besar..

good luck utk adik...

|| NaFiRaa || said...

canteknye beg manik tuh~ berkenan plak.. unik sgt~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cikgu Ma#

cari cikgu jgn tak cari ya...nostalgiakan?

Kakzakie said...

Kalau adik balik tunjuk pada dia mesti dia senyum atie... teringat masa dia tengah suka bergaya sakan..

Fieza79 said...

mmg nostalgia kan tgk brg2 lama yg msh tersimpam elok,,

fieda said...

nostalgia brg2 tu..selagi boleh simpan kita simpan sampai bile2..beg barbie mcm tu maira pun ada tp bentuk love..

ummiross said...

Atie..elok lagi barang2 tu semua.Kalau rindu boleh belek2 kan Atie.

Qasey Honey said...

cermatnya akak ni..walau dh lama tetap elok brg2 tu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

byk koleksi lg yg ada ni.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™