Monday, October 22, 2012

Ingatan Dari Seorang Adik.

Salam di hari isnin.
Sebenarnya kisah ni dah lama...masa besday Abang(anak llaki) aritu.Seperti biasa setiap 2 mggu atie ziarah Abang kat asramanya...kebetulan masa besday Abg..mmg xdpt dtg.
Jadinya Adik mengirimkn hadiah
tuk besday Abgnya lbh awal....siap pesan,suh Abgnya jgn buka cpt2...buka pd 15/10(masa besday Abg lar).
Apa dlmnya?
Entah la tie pon tak tau...bila masa beli pon entah bila.Tp anak pompuan ngan anak llaki mmg beza sgt!..trutama tang date2 penting ni.Anniversary ibu-ayah pon Adik ingat!
Siap ada kad lg tuk Abgnya...
tp xder sampul,ibunya tumpang bc dulu.Mmg gelak atie baca,trutama ayat akhir tu..mmg xmenahan(^_^)
Klu Abg?
Besday dia yg diingatnya..hikhik.Elok gak mereka camni....harap2 sampai dewasa 
la saling ingat mengigati hari2 penting mereka.Kasih syg ttp teguh walau jarang jumpa...dok berjauhan.
Aminnnnnn


Cuba tgk....ayat xmenahan(saje nk usik abangnya tu..)

12 comments:

syiela said...

seronoknya tengok dorang ni.. harapnya camni la sampai ke tua nanti

JaSSNaNi said...

creative nye adik... pandai wat abang kad hari jadi.. mmg tak kan dapat di pasaran punya... ni betul2 adik yang terbaikkkkk... :) seronok ler abang dapat adiah ingatan di hari jadi oleh adik nan sorang tu ye.. :) ehehehe

Nad @ MamaZN said...

adik ni mmg seorang yg penyayang...
sbb igt sume tarikh2 penting :)

Kakzakie said...

Biarlah begitu atie kita pun sejuk hati.. memang nakberguaru tapi ingatan kejap itu yg baik:)

anitadiana said...

comel aje dak adik bagi kat abg...sayang betul kat abagnya ne...keritif adik ne..salam tie ..lama tak singgah...

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

PinkUmmi said...

sweetnye adik bg abg hadiah...tulisan dia pun cantik :)

eB said...

ayat tuh buat auntie tersenyum tau... i lioke :)

SeputihSalju said...

bagusnya adik... tu lah kan hrp2 smpai dewasa lah depa mcm nih.. saling mengingati..

Cikgu Ma said...

wah,...suka la abang yea dapat hadiah ^_^

nanakimie said...

hehe....nana xda pun bagi adiah kat abang nana:) tunggu raya je abang bagi duet^-^

Che Rosliza Che mat said...

baiknya adik...semoga saling mengingati sehingga akhir hayat mereka...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™