Sunday, October 21, 2012

BE BARU!

Salam & slmt berhari mggu.
Alhamdulilah....BE trbaru kat blog contest atie GSC:sinister.Br cek tadi,br perasan dah ada BE baru.Kpd NUFFNANG...terima kasih.
Dan
rasanya kebykkan BE dtgnya dr blog contest atie!.Blog personal...dah lama xdpt BE,syian atiekan.
Takpe la...ada gak rezeki kat blog atie yg lgsatu.
Kpd pengunjung2 & Follower blog2 atie...terima kasih!Tanpa korang,blog atie pon tak dikenalikn.


27 comments:

nik ros said...

tahniah..murah rezeki :)

Acik Erna said...

Tahniah atie..ada jugak kan walaupun satu..diblog acik pun dah lama tak de BE

Amie said...

Tahniah Atie... seronoknya...

umialya said...

xper, sikit2 lama2 jadi bukit..

ieda said...

tahniah akk
saya x letak iklan pun kat blog contest tuu .. entahlah

Tihara said...

as salam

sebab tu elok ada satu blog je untuk ads nuffy..esp blog personal..kalau tak mmg payah..saya pn dah buang blog yg kurang trafik..btw congrats kak t :)

JaSSNaNi said...

assalamualaikum.. atie..
waahh.. TAHNIAH!... banyak ler ek.. hehe.. :) syukur alhamdullillah...
CPUV ni nani tak penah dapat.. :( sedey kan..

Cikgu Ma said...

tahniah kak ^_^

zila manaf said...

tahniah awokkk

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nik Ros#

Terima kasih...sambil berblog..masyuk gak kan?Alhamdulilahhh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna#

jadi la kan kak...1 BE pon rezeki gak:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Amie#

Mmg sonok sbb dah lama xdpt BE(^_^)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Umialya#

Betul tu...singgit-dua pon duit gakkn?)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda#

K.atie ada letak satu jerr...tu la yg dpt BEnya :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tihara#

K.atie letak gak iklan Nuffnang kat kedua2 blog tp blog contest lak yg byk buat $$$...maybe blog personal kurang traffic kot:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JassNani#

Alhamdulilah Nani...rezeki anak2 jg,waluapon BE xbyk cam blogger lain tp syukur sgt:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cikgu Ma#

Terima kasih...Alhamdulilahhhh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Zila Manaff#

Terima kasih(^_^)

Deq's Qienz said...

Tahniahh kak tie..murah rezeki kak

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam DQ...Terima kasih.Alhamdulilahhh

fieda said...

tak per la kak atie..sikit2 lama jadi bukit nanti kat sana..saya punya blog ga dh mcm tak wujud dh..lama tak gi jenguk..huhuhu

eiqa azra said...

bestnya!! tahniah ye.. :)

Norzie said...

Tahniah atie.

adyna said...

tahniah kak tie ;) tak kisah kat blog mana..janji masyukkkkkkkk

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah, tah niah sis...

Kesuma Angsana said...

tahniah2 rezeki tu

PinkUmmi said...

tahniah kak

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™