Monday, October 8, 2012

Ke Pejabat Tanah

Salam semua.
Arini dr pg hingga ke ptg ni....br balik dr Pejabat Tanah,Teluk Intan,ada urusan yg perlu dilakukn kat sana.Biasa la urusan melibatkn  tanah ni...lama la jgk,mcm2 nk di sign....isi borang.
Tp Alhamdulilah,semuanya dah selesai...
jumpa la  biras atie kat sana gak.Sonok la bergebang jap...tp mereka balik awal sbb nk singgah umah mak & selbhnya MyLaling yg berurusan kat sana.
Arini mmg atie  xmasak pon kat umah....mkn kat kedai jer.Utk mkn malam,simple2 udah la...yg penting perut kenyangkan.
Klu jd g umah MIL nanti,mkn kat sana la pulak...sbb biras atie & Abg ipar balik kg,biasa klu depa blk...atie g sana.Tp xnginap la,saje jengok2(^_^)
 

9 comments:

Acik Erna said...

urusan di pejabat tanah kalau ada sign tu..urusan jual beli ke tukar nama ye atie..kalau acik pun bayar cukai je.

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie...
sihat? jauh jalan.. besar plak urusannya tu.. sampai uruskan tanah.. ye la.. nak bercucuk tanam mmg memerlukan tanah kan.. :) hopefully semua berjalan lancar..

Nad @ MamaZN said...

Kak atie, kalu perlukan org utk buat pecah tanah atau ukur tanah, ayah saya ada ofis kat medan mk intan tu..jurukur suasa sepakat..saje la nk promote hehehehe...kot2 akan dtg nnt mencari ;)

Zana Adieyza said...

wah, urusan apa la agaknya tu yer.. kak tie sihat? hope segala urusan kak tie dipermudahkan Allah yer..

Nieyl said...

urusan tanah nie mmg lame...:)

cHeRyNa PiReS said...

cantik pejabat tanah zaman sekarang nieh. urusan pon dah cepat sikit berbanding dgn yang dulu2 kan?

eh, sayangnya...dah jumpa tp tak kopi2. mungkin lain kali:)

Qhaifa Nur said...

lega segala urusan dah selesai...
kalau x asyik ulang masuk pejabat tanah aja....

kak tini (umialya) said...

biasanya org ramaikan...

TiranaAduka said...

uiks...ta setahun hanya sekali..walau ramai org .. Sabr jua menanti..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™