Tuesday, October 9, 2012

SELAMAT BERJAYA ADIK!(PMR)

Salam semua.
Inilah harinya 9 oct....
Adik akan menjalani exam PMR.Dr semlm atie pon dah berdebar2....semoga Adik,rakan2nya serta anak2 blogger2 yg bakal menghadapi PMR pagi ini akan berjaya semuanya.
Aminnnn
Ingin atie kongsikn AMALAN2 utk ibubapa ketika dirumah ketika anak2 kita sdg menjalani peperiksaan.
InsyaAllah,atie akan amalkn mulai hari ini & hingga exam Adik berakhir,Doakn ya rakan2 semua.
Terima kasih.


KETIKA ANAK-ANAK SEDANG MENJAWAB SOALAN DI DEWAN PEPERIKSAAN.

Ibu atau bapa di rumah pula lakukan amalan ini:-

1. Ambil Wudhuk.

2. Mengadap kiblat.

3. Baca Syahadah - 3x

4. Al- Fatihah - 1x

5. 3 Qul- 1x

6. Surah Insyirah - 1x

7. Selawat Atas Nabi - 10x

8. Baca Surah Yassin - 1x

9. Baca Surah Insyirah 100x.


25 comments:

KakNi (CikNi Ahni) said...

Good luck and all the best to Adik!!! Semoga berjaya!!! Mak nya jangan lah cemas ek...

JaSSNaNi said...

terima kasih untuk perkongsian tu... insyaALLAH.. sama2 kita doakan mereka ye.. :) nerves ni..

HALAMANKU said...

Salam Kak tie.. lepas lepak dapo akak semalam, pagi tadi dgr ucapan PMR kat radio terus teringat adek yang nak ambil PMR.. he he he tumpang berdebar he he he aperpun Moga adek dapat menjalani peperiksaan dan cemerlang... Insyaallah Amin..

TiranaAduka said...

salam sis

Dulu SRP..kalau X lulus tak leh naik tingkatan 4..
Sekarang dah mudahkan?

Nieyl said...

gud all..semoga dipermudahkan...

inazamri said...

semoga segalanya dipermudahkan.sama2 kita berdoa buat mereka.

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Gudluck too ! :D Moga diorang boleh jwb dngn tenang :D

Rai Ourkizuna said...

good luck..jangan gopoh jawab soalan.. hati2..

Qhaifa Nur said...

tq Kak Atie atas perkongsian itu.....
moga adik dan semua calon berjaya dgn cemerlang......

nik ros said...

good luck untuk anak sis
anaka saudara nik ade 2 org yg ambik pmr
moga semua dipermudahkan

nuyui a.k.a miss YUI said...

good luck adik =)

Nafira usof said...

good luck buat adik n semua calon PMR..

Tihara said...

nice sharing kak atie..moga berjaya untuk semua yg menduduki pmr tahun ni, insha Allah

Acik Erna said...

assalam atie..semoga adik berjya dengan usaha dan doa dari ibunya

Cikgu Ma said...

gud luck utk anak akak....

cHeRyNa PiReS said...

good luck anak akak!
semoga sukses selalu :)

mama sara nur said...

assalam
semoga berjaya dgn cemerlang ank k.Azatie

ieda said...

selamat berjaya adik !

Nisa Greennnpanda said...

gud luck wat anak kak atie & adik sy & sumer yg amik PMR.. ^_^

Ayu said...

Assalam atie, samalah anak akak pun tengah menghadapi peperiksaan hujung tahun..semuga anak2 kita berjaya ya atie..dan dipermudahkan segala jawapan yang diuji..insyallah..

Ucu Faridah said...

semoga putri bongsu berjaya dgn cemerlang...Amin Ya RAbbalalamin..

Aishah Jahirah said...

semoga dia tenang menjawab...saya doakan dia dapat result yg cemerlang.amin.

fieda said...

insyaallah kak..moga abg berjaya dgn cemerlang..

QasehnyaRania said...

insyaallah.
thanks akak share

Rozita said...

Goog info ni kak..thanks share..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™