Wednesday, October 24, 2012

Melawat AnakBuah

Salam semua..
Ari sabtu lps atie sekluarga trmasuk Apak g melawat anak2 adik atie yg dimasukkan ke wad di KPJ,Ipoh.Dah lama nk g tp asyik trtangguh jer.
Bertolak awal pg sbb....
ambil Apak kat kampung dulu,kemudian br la bertolak ke Ipoh.Punya la syok MyLaling bersembang ngan pak mertua...sampai trsilap jln hingga ke Jelapang.
Hadoiiiiii...
Alhamdulilah,kedua2 ankbuah dah semakin sihat...cuma yg kecik tu,masih lemah lg.Atie meluangkn masa kat sana pon xlama..dlm 1/2 jam gitu jer.
Tp tgk wad kanak2 mmg cantik!..
kalernya ceria jer,ada hiasan yg bercoark kartun2...sesuai la namanya wad kanak2kn?.Ni klu bdk2 yg takut dok hospital,jd berani (^_^)
Atie doakn semoga anakbuah atie cpt sembuh...round2 kt Ipoh ngan Apak,ptg br htr Apak blk kg semula.
Ajak Apak g umah kami...tp cam biasa la,mcm2 dirisaukn...ayam,itik,kucen..rumah...
emmmmm....




16 comments:

umialya said...

kemas jer tgok...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah kalau gtu...kak, kmpem pos tu rm9.. jd balance ada rm 7 =)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

umialya#

Kita tgk pon cam nk dok kat situ gak..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nuyui#

Okeyyyyy...

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie...
cantek wad kanak2 hospital tu ek.. kalau serdang spital ni, tak de la cantek sangat wad kanak2 dia.. ada tempek kartoon2 sket.. tapi most properly nampak biasa je.. sbb dulu haikal penah admit kat sana 3 kali..
:) anak buah atie mcm mana? dah sihat dia?

syiela said...

cantik la wad dia... mesra kanak2 best!

Nieyl said...

nice la wad die....:)

~aYu~ said...

mmg cantik je wad tu.. selesa je.. mmg kena la dgn harganya kalau admit 1 malam..

adyna said...

cantik wad tue..

amboi kak atie jauh terlajak tu ;)

ekinashikin said...

cantik..mesti yg sakit pon cepat baik..

ieedaz @ mama_isha said...

betulla..mmg cantik wad kat ctu..moga diaorg cepat2 sembuh yer..

Falsya said...

salam kak atie..kalau gitu gaya ward kan, kalau falsya kan sanggup serah diri sendri..hehe

Qhaifa Nur said...

bagus semua hospital buat gini...
cepat baik sakit.......
moga cepat sembuh.......

kasihredha said...

Bila wad Cantik...hati pesakit pun ceria je kan

Nurina Izzati said...

comelnye

Che Rosliza Che mat said...

cantiknya wad...cam taska..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™