Saturday, October 9, 2010

Apa Kabar Apak?


Semlm K.Chik(adik atie) tepon..gtau Apak x sihat kt kg!....risau sgt,terus call..mmg suara Apak pon lemah jer.pastu K.Chik gtau nk ambik Apak bwk g umah dia & bwk apak g klinik....sbb Apak selalu ulang-alik g klinik 'SHATIN' kt Ipoh(dekat ngan umah k.chik).Apak atie nie ada penyakit gout....xleh mkn yg bkn2(kena byk pantang),mula la kaki & badannya bengkak2....dah byk kali ajak duk ngan atie...tapi mcm2 dirisaukan....kucen la,ayam la,kang umah pencuri masuk la...ya la klu dok ngan anak2...mknnya trjaga!cadang nk g ziarah Apak kt umah K.Chik gak,Insallh.sekarang nie,asyik tepon k.chik jer la nk tau ttg Apak.semoga ALLAH pjgkan usia & berikan kesihatan yg baik tuk Apak.Amin

3 comments:

kakyon@kakrose said...

salam atie,
biasalah atie orang tua..dia tak suka dudk rumah anak2. mak akak pun camtu..
akak pun dah rasa..cam tak selesa ddk rmh anak2..suka dudk rmh sendiri..hehe

Anna Qawina said...

teringat kat mak ayah saya kak...moga ayah akak sihat2 sentiasa...

ijayuji said...

Salam kak atie, doa kita juga buat apak akak semoga diberikan kesihatan yg baik insyaAllah, nmpk apak akak ni sebijik mcm ayah kita, kita panggil ayah kita bak :D rasa rindu pulak, ni yg tak sabar nak balik mesia nii.. ayah kita pun pantang mcm2 kak, mmg sensitif sbb usus ayah kita bermasalah kesian kalau teringin sgt nk makan benda yg tak leh dimakan tp jamah sikit terusssssss penyakit dtg.. sedih kdg tgknyer :-(

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™