Saturday, October 16, 2010

Happy 1ST Anniversary!


Salam semua...dek kesibukkan atie,trlupa lak nk sambut 1st ANNIVERSARY BLOG AZATIESAYANG.BLOGSPOT yg jatuh semlm 15/10/2010.Alhamdllh,bermula semlm blog atie telah pon berusia setahun...masih lagi bertatih,merangkak dgn bimbingan kwn2/blogger2 otai diluar sana.makasih kerana sudi menerima kehadiran atie dikalangan kalian semua.segala bimbingan,nasihat yg byk diberikan,amat2 atie hargai...
Sebenarnya lahirnya 'azatiesayang' nie atas dorongan anak pompuan atie..ADIK!.dia tahu atie akan sunyi bila dia xde(dpt tawaran ke asrama penuh slps UPSR 2009)...jadinya dia la yg buatkn atie blog nie & menunjuk ajar dlm segala ttg dunia blog(terer tak anak atie?hihi)...tp ttg susun atur & hiasan dlm blog,atie yg tentukn....dari dulu hingga kini(klu korang perasan laaa)..kaler blog atie..sentiasa BIRU(fanatik nih!)...atie ingat lagi,kwn yg mula2 atie kenali dlm dunia blog nie ialah IETA(putera2puteri blogspot)...& kini masih brsahabat...& seterusnya korang semua!!!
Makasih pada yg telah memberikan atie Award2..E-kad2...Tag2....tak lupa pada yg telah menjadi FOLLOWWER2 & serta SILENT READER yg sering berkunjung ke blog atie.....kedtgan korang amat atie hargai.....doa atie,semoga persahabatn kita yg trjalin dialam maya ini,akan berpjgan hingga ke akhir hayat.Amin.



UTK SEMUA YG BERKUNJUNG... SUDILAH MENGAMBIL BUNGA INI SEBAGAI TANDA PERSAHABATAN DR ATIE!!

18 comments:

fathiah said...

wow.. terer adik atie tu... anyway.. hepi annvsery untuk blog kamoo.. moga lebih succcess ya :)

lina_pg said...

Salam kak atie..hepi 1st anniversary utk blog kak atie,semoga kak atie terus aktif berblogging dan terus menyumbangkn rcp utk dikongsi bersama..

kak Erna said...

salam atie..rupanya sama tarikh kita memula penulisan..diblog ita..

Mas said...

salam kak, selamat ulangtahun tok azatiesayang.dah setahun yee...moga akak terus bersemangat berblogging yer...tok anak akak happy birthday . moga menjadi anak yg soleh dan menjadi insan yang berjaya dunia dan akhirat.

Eryati said...

wah..hepi anniversary blog ni..ngehehhehe...

inahar ali said...

salam sayang atie..hepi first aniversari utk blog azatiesayang ni ye!! moga semakin meriah dan aktif lg pas ni ye! lebiuuuuu!

aina said...

salam azatie....congrate ya..bertahan sehingga kini..moga persahabatan berkekalan walaupun kt cyber....

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie
Tahniah & selamat ulangtahun yang pertama....teruskan menulis & semoga persahabatan yang terjalin antara kita akan berpanjangan....

Kak Rose said...

Happy aniversary to azatiesayang.blogspot... kehadiran blog yang menyerikan dunia blogger masak2.... tera sungguh anak atie tu ya. tahniah!

Amri Rani said...

samalah kita...

Pakwi pong merangkak jugak..
ntah2 masih meniarap lagi...
tp no hal..coz Pakwi bukan pemain blog yg tegar...

suka masuk, xsuka tidor...hehe

tahniah tuan rumah.....

K.Nor said...

tahniah buat atie dan azatiesayang.blogspot.. dah setahun ya... all the best

zarin said...

tahniah ye atie...dah setahun dah rupanya :)

ieda said...

dah setahun dgn blog kan .. ieda x ingat pulak bila buat blog nie .. masa mula2 kenal blog dari kawan2 .. mereka ajar mcm mana nak buat blog tapiii x selalu bukak ..

sejak tinggalkan fp baru lah tumpu pada blog .. :))

HomeKreation said...

Tahniah Atie. Keep it up...!

PUTERA2PUTERI said...

wah dah setahun ye....kira kita kenal pun dah setahun gak no....alhamdulilah....semoga uhkwah kita berpanjangan di alam maya dan nyata no...amin....selamat ulang thn yg pertama buat AZATIESAYANG.BLOGSPOT.COM...semoga akan terus berblogging....

LyanaSyaZam said...

hepi 1st anniversary untuk blog akak

Neyna Naya said...

Happy 1st buat blog kak Atie :)

haszuraidah ishak said...

tahniah..dah setahun kak atie jadi blogger..semoga terus berjuang!!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™