Tuesday, October 26, 2010

Jawab Tag Dari Mizayusof!


Disbbkn rajen lak mlm nie,maka sessi menjwb TAG dr MIZAYUSOF pon brmula lar.Aduh!penin pale k.atie nk jawab la miza...mana2 yg k.atie rasa x sesuwei,k.atie tk jawab yer....harap2 miza jgn brkecil hati!yg penting,k.atie amat menghargainya...

1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup korang?Benda?
Rumah,kereta,IC,Dompet,duit & handphone.

2.Benda terakhir yg korang beli dengan duit korang sendiri?
Akak x keje dik!...semua Hb yg kasi..ngeee

3.?????

4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Hari2 kitaorg suami-isteri INLOVE!

5.?????

6.?????

7.Novel/majalah/buku yang trakhir korang beli?
Majalah wanita & mastika.

8.Apa nama penuh korang?
Azatieeee(enough!)

9.????

10.?????

11.?????

12.Dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?
Sebenarnya tingin nk g Mekah ngan family semuaaaa!(semoga dimakbulkn..Amin)

13.?????

14.Beritahu 3 benda ttg org yg tag korang?MIZA
Masih muda,cantik & ceria!!

15.5 benda yg korang sayang sgt dalam hidup korang?
Hadiah dr HB,hadiah dr anak2,rumah,kete & family!(boleh gitu???)

16.5 lagu yg korang suka dan selalu dengar?
Sekarang nie ngah minat lagu maher zain jer...dgr kt youtube!

17.Bila tarikh lahir korang dan kt mana sambut tahun lepas?
15hb.disember 19.....

Okey la rasanya dh settle semua 'keje sekolah' yg miza berikn...penat betui nk taip & jawab!


2 comments:

Miza Yusof said...

kak atie. miza mai check jawapan. okay A++. eh, tapi ada jugak terselit nak kecik hati jugak ni. hehe. denda kak atie kena masak sedap2. ops!gurau jelah.

thanks kak atie sebab sudi jawab tag :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

makasih 'cikgu'...dah puji pon kena denda gak ker?hihihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™