Thursday, October 28, 2010

Kerna Terpaksa......

Salam...selamat pg dihari khamis....semlm mmg malas nk buat n3 msk2,SBB Laptop atie dijangkiti Virus...xleh guna!!nie pon trpaksa pakai komputer lama yg monitornya 'gedabak' besau....trkial2 balik nk guna(dulu x suke guna laptop,bila dh biasa..sonok lak!...trpaksa jgk tggu MyLaling g 'buang' virus2 tue dulu kt kedai, br leh guna!....sementara nie,atie bersiaran la guna komputer lama nih..Adusssssssssss...Cuaca kt luar arini...hujan lebat dr kul 3 pg tadi.arini xder la basuh kain..xde tpt nk sidaiii,okey la jap lg nk jln2 umah korang lak.Daaaaaaaaa...

Klu dpt laptop kaler BIRU cam nie,alangkh bestnya...Gambar ikhlas dr 'pakcik' Google..





Ala2 cam atie punya nih!...besau monitornya!(Gambar ikhlas dr 'pakcik' Google)

7 comments:

Cikmin said...

alahai...syiannyer dia ye...takpe2..elok dibuang dulu virus tu...kalau tak nanti..kena beli yang baru lagi parah...hehehe...

HALAMANKU said...

Salam K.Tie... wiinndduuuuu lama x lepak n singgah umah akak.. tenet mogok.. hu hu hu.. wah lappy.. tang biru yang x tahan tu kak.. ingt biru.. ingat kat Tie..

Anna Qawina said...

kalau saya dapat yg biru tu mau tak lena tido seminggu ni kihkih..

ingatkan sapela yg paksa akak tadi, nak je debik sbijik 2..huh...*cam kuat je*..hihiii

Ain said...

dari dulu sampai skrg ain tak suka guna lappy...

kekok jer rasa nak tekan itu ini...

huhuhu....

ieda said...

kak sama lah kita .. komp kat umah sib baik x kena virus .. di opis aje .. sampai dpt komp baru layie ..

skrg pun tgh ujan kann kat ktn nieh :)

kakyong said...

dok kat belah mana yer?
kat ipoh xde lak hujan di awal pagi? tp kemarin ade... sampai lajak bangun pagi.... huhuuu...

Bayu Kenangan said...
This comment has been removed by the author.
© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™