Sunday, October 17, 2010

MAKLUMAN TUK PESERTA GA ATIE!!!!


Moning semua....Insallh, cabutan tuk pemenang2(korang mmg best....) akan dilakukn pada pukul 12 tghari nanti oleh anak lelaki atie(Abang)...segala keputusan adalh muktamad!!!TAPI atie xdpt nk n3kan ttg nama2 pemenang pada hari ini jgk sbb kami akan bertolak ke KL pada pukul 1 tghari.....& atie trpaksa menginap di KL selama 3 hari sbb 'ada hal yg tidak dijangkakn' bersama MyLaling.atie harap korang akan brsabar menunggu kepulangan atie.....serta pengumuman nama pemenang2 yg bertuah!.atie minta maaf diatas kesulitan trsebut.KITA JUMPA DIHARI RABU NANTI!!!!!!

11 comments:

Kaseh NazLieza said...

harap lieza bertuah...ehehehe

Anna Qawina said...

ish..ish..tak sabo nih...ada rezeki dapatle kot..Amin..hihi

D'aNie said...

dag dig dug..ja...tak sabar rasanya..mintak2 la sgt bertuah !!! dptlah hadiah tu..ermmmmm..lama plak rasanya.. hehhee

ekinashikin said...

xpe xpe..setia menunggu..hihi..

PUTERA2PUTERI said...

semoga akak selamat p dan selamat balik.....amin...

PUTERA2PUTERI said...

semoga akak selamat p dan selamat balik.....amin...

PearlnScarf said...

saspen nie

LyanaSyaZam said...

semoga akak selamat sampai ke destinasi yg dituju dan pulang dng selamat dan semoga segala urusan berjalan dng lancar

Imaan09 said...

ahkak..
Nama IMAAN09 xde dlm senarai pun.. disqualified ke??

shiori_LA said...

ala atie ni suspen sungguh la nunggu keputusan GA...huhuhu

JaSSNaNi said...

Okey Atie...
Berita Faham.. rojer and out..
hehehe.. selamat berjalan2 ye.. :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™