Thursday, October 14, 2010

Moninggggggggggg.


Salam korang!!!xde apa nk tempek kt sini cuma nk ucap selamat pagi kt korang semuaaaaaaaaaa(gedik lak atie arini yer???hikhik).pagi tadi buat sarapan mee goreng mamak tapi...bateri kamera lak 'kong'...jd xde la gambo masakan pg nie.nk g terjah umah kengkawan jap....klu ada rezeki dpt la tumpang bekpes sama....Daaaaaaa

9 comments:

aina said...

morning azatie...hehe..meh mengediks sesame

Anna Qawina said...

moning tooo....la ingat nak tumpang bekpes sama tadi...jomlah kita g gedik2 kat mana2 yg ofer bekpes sedap2 ni...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aina...jom kiter sama2 mengedikssss....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Anna..wah!ramai kwn2 nk mengediks ngan atie yer....syoknya!

Watierman, rmanbkr said...

GEdiks yang ceria cam ni tak pe....!!!Mai kita makan bengkang ubi kayu sma-sama nak?....Sambil tu boleh minta Atie picit kan badan Akak yang lengoh dan senggal ni...domam selsema..biasalah kan!

ima said...

morning atie...happy bunyinya,umah kak ima tak de apa...pepagi2 habby ajak bekfes kat luar....eeee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salamk.watie..sat lagi atie mai yer...nkpicit kt mana kak?tapi jgn lupa duit 'pengeras'nya yer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.ima...arini mmg happy sgt..psst*dh gtau sbb apa kt blog k.ima..*

ieda said...

waaa ramainye yg joint .. tahniah .
saperlah yg akan berjaya kan :))

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™