Friday, February 24, 2012

Alhamdulilah,Rezeki Lagik!

Salam semua.Alhamdulilah,ptg ni tadi br dapat rezeki tp bkn rezeki menang GA tp rezeki dpt mkn ayam KFC!.Ptg ni xder kuih tuk minum ptg...atie 'layan' ayam KFC jer ngan Laling.hihi
Sebenarnya ayam KFC ni anakbuah MyLaling yg htr...bila tanya,dia belanja katanya.Mungkin br dapat gaji kot sbb dia br bekeje awal tahun ni
Wah!rezeki jgn ditolak...pada Hazwan,terima kasih belanja Acik atie ngan Paman ya.Lain kali htr la lg...brtuah punya acik!
Dpt la kami 2 kotak ayam hot & spicy (panas lg)..siap ngan burger lagi,mmg kekenyanganlh jawapnya.
Kebykkan anakbuah MyLaling semuanya dah bujang2 & ada yg dah kawen...anakbuah belah atie jer,masih kecik lg!..
Jemput makan semua...kita kongsi2 ya!

28 comments:

Acik Erna said...

alhamdulillah kenyang jugak tengok gambar ni atie..murah rezeki anak buah atie

Zie said...

cedapnya ptg2 ni layan kfc

MOH KEMBARA said...

Salam Yong, rejeki jangan ditolak! Lama akak tak pekena KFC!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Erna..atie pon dah lama nk g mkn KFc.Dok berangan tggu anka2 blk bercuti nak g..tetiba dpt rezeki awai.Alhamdulilah :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Zie,.jemput!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yong halima..betui tu kak.Musuh jangan dicari dak?hihi

SeputihSalju said...

wahhh sedapnya kfc...mntk sikit blh??hehehe

ieda said...

waa sedap2 nak2 org belanja kan kak ..
syukurr erejeki dari allah ;)

EmbunRosaliza said...

aduhai sedapnya atie, rasa mcm lama je x mkn kfc ni

Kak Aya said...

Alhamdulillah...rezeki jangan di tolak...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam seputihsalju...hikhik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieda..betul tue :D
Sok2 dia dah kawen..xder la merasa duit org brkeje nie..hihih

Azi said...

alhamdulillah rezeki..
sedapnya azi pun tingin nak makan kfc nnti nk suh hubby belikan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rosa..tu la atie pon cam terasa2 nk mkn KFC,ingat tggu anak blk bercuti lar.Alhamdllh,rezeki arini.:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aya..betui tu.Alhamdulilah.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azi...klu mkn KFC nanti,jgn lupa k.atie tau.:)

mamawana said...

Sama ler kitew, mamawana pung dapat jamah ayam KFC petang tadi.. (anak balik bawak kfc.. emak kawan dia belanja katanya) Rezeki jgn di tolak.

ajumohit said...

alhamdulillah memang kegemaran semua KFC ni kan kak atie, dpt mkn panas2 memang bestlah..burpppp hehehhehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.wana..mmg rezeki kitakan,Alhamdulilah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aju..paling best bg k.atie la....anak2 nikmatinya bersama :(

Ros said...

Salam Azatie,

Rezeki tu....sedapnya KFC....

Kakzakie said...

Anak buah kakak separuh dah bekerja, bahkan yg dah kawen pun dah ada atie... belanja makan mak-pak sedara tu sebenarnya mohon restu dan doa atie...

Nisa Greennnpanda said...

t'liur lak sy tibe2, hehe.. >_<

Mishter Izwän said...

akak ade lagi tak? sy nk jugak . . .kepalaran nihhhh. . .

puanbee said...

alahai teringin lak , nanti lah hujung bulan makan kfc tu hehehe

IntaNBerliaN said...

sy tmpang tlan air liur je lah tgk kfc nih..hihii

Cik Rose Cute said...

Wah!! KFC...anak2 saya mesti suka kalau tengok nie...

anitadiana said...

alhamdulilah rezeki....bagus betul anak saudara ne...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™