Wednesday, February 1, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

Lokasi:Kg Gajah,Perak
Disember 2011


30 comments:

Liza said...

bestnya suasana kampung, damai jer terasa...

Asmara said...

aman damai... seronoknya..

Acik Erna said...

assalam atie..dah lama atie tak menuliskan..jumpa lagi atie..gambar
pemandangan atie balik kampung ke

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Liza..ni bkn kg tp tanah yg bakal diteroka tu sbb mcm berhutan sakan....:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam asmara..semak sgt tu :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Erna.Lps CNY aritu mmg semggu atie xupdate kak..malassssss.
Bkn gambar atie blk kg tp tanah yg bakal diteroka...g tgk2 ngan HB

Azi said...

salam kak...

kg gajah ni kt batu gajah ker? maafler even ayah orang perak pun xtau. jrg balik kg dh...

Azi said...

salam kak...

kg gajah ni kt batu gajah ker? maafler even ayah orang perak pun xtau. jrg balik kg dh...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azi..Kg Gajah ngan Batu Gajah jauh bezanya serta jaraknya.
Kg gajah nk dekat2 ngan Teluk Intan.
Batu Gajah lak hampir dgn bandar Ipoh.
harap paham yer...:D

Cik Anita said...

lama dah tak pergi sini, dulu rajin ke sana sebab ada kawan kat sana...

quinnie said...

saya pernah pegi sekali je ke kg gajah..itu pun kerumah kawan...hehehe

nur easy said...

cantiknya suasana... suka lah kawasan mcm ni.. langit pun cantik ;)

Nida said...

Cantiknya Kak Atie.. mesti best buat port ambil gambar ni :)

izahdaut said...

rindu kat kampunggg.. sob sob.. nak gulai kat bawah tu kak;s edapnya nampka

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui suka dok tmpt camni kak..tenang..

Puan Kutu said...

suasana dikampung mmg best.kmpg sy pun ada sawah..:)

MaryaYusof said...

Wah, saujana mata memandang dah mcm di luar negara pulak :)

~K Ham~ said...

Atie..kak ham klu lalu jalan ni..hati merasa sgt sayuuuuuu je...xtau kenapa...

IdaShazana said...

cool

IntaNBerliaN said...

MasyaAllah.. cantiknya... saya mmg suka tgk pemandangan gini.. rasa tenang je..

anymz said...

atie nak buat rumah kat tapak ni ke..kalau kat tapak selapang ni mesti seronok buat rumah dgn halaman yg luas..:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cik anita...kg k.atie lalu kat kg gajah ni lar.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Quinnie..ya ker?skrg dah makin maju...singgah la lg :D

Masya said...

balik kampung ker?? seronokkan kalau masih terasa balik kg dalam suasana kg, sbb kg saya dah banyak kilang²...

Cik Rose Cute said...

Hari tue..baru jer balik dari kampung gajah...Hubby Cik Rose asal orang situ hehehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam easy..suasana hijau camni cam best jer kan tp xder org dok kat situ :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nida...entah la hutan belukar kiri kanan jalannya.Takot gak kot2 trserempak ngan B***

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Izah..rindu kat kg?cuti maulidur ni blh la blk kg..cuti lama kan?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nuyui...nyaman jer kan?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam puan kutu..kg atie pon ada sawah gak.Rindunya suasana gitu...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™