Saturday, February 11, 2012

Sarapan Pagi Kami...Karipap Jer.

Salam semua...slmt bercuti kpd semua.Mana yg masih brkeje tp halfday tu...keje elok2 ya.Atie jarang menayang sarapan kamikan?...ala kdg2 nasi goreng,meehoon,roti jer,malas nk snap pepagi :D.Ada lebihan inti karipap aritu,semlm buat la sikit(mencuba buat karipap pusing lak :D)
Agenda arini,sat lg nk g 'gejobos' kat umah org kawen...xjauh area taman ni gak.Tiap2 mggu ada jer org kenduri...setiap mggu gak,atie gantung peyok.Kdg2 tuan rumah dia akan bagi bungkusan yg berisi nasi & lauk pauk kat org2 gejobos ni.Klu xsempat bg masa kenduri,tuan rumah akan suh org htrkn ke umah kita..bestkan.hihi
Ok la nk jln umah kengkawan jap sblm brsiap2 nk g kenduri..Daaaaa

21 comments:

Kakzakie said...

Hahaha.... atie mesti ada yg tak faham gejobos tu. Kakak tak apa memang amat arif dah...

Kalau kakak tak rajin nak memusing karipap aite... pusing kat warung adalah:)

Kaz said...

Karipap je? Issh.....hebatlah tu kak atie. Kaz tak pernah buat karipap sendiri, samada beli kat kedai atau grg yg segera saja. Kdg2 Kaz buat inti karipap tp dimasukkan dlm puff pastry segera dan dibakar. Sedap juga mcm tu.

Nisa Greennnpanda said...

wah..kuih fave sy nie kak atie, hihi~.. ^_^

owh, kak atie nye anak name Nisa gak eh? bestnye, hihi~.. die umo brape now kak? amik bhs German eh, tue lg ssh, pndai la die.. yup3.. moge anak2 akak dpt result yg cemerlang dlm study diorg gak.. >_<

Amie said...

Assalam Azatie,
walaupun karipap jer... tapi cukup membangkitkan selera! Amie dan 2 minggu tak masak ni...

Amie said...

Assalam Azatie,
walaupun karipap jer... tapi cukup membangkitkan selera! Amie dan 2 minggu tak masak ni...

ummiaisyah said...

sy suka sgt kpap!!! nk sikit...kalo knduri blh sana ..selalunya bg nasi ngan ayam msk kcap,sambal jawa...sedap!

Mas said...

mas suka karipap...
nakkkkkkkkkkk

nanakimie said...

sedapnya!nana dah lama xmkn karipap,huhu......dan lama jugak tak pergi kenduri kahwin:)

ajumohit said...

Sesuai juga untuk minum petang ni kak atie nyum3

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.zakie..klu ada darah jawa..paham ler.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kaz..xder la hebat,biasa jer.Org lain lagi hebat...kdg2 k.atie pon masak cam kaz gak..guna pastry puff

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nisa...ha'ah sama.Tp kat umah panggil Adik jer...maklum la anka bongsu..manja lbh :D
Aminnnnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amie..Takziah atas pemergian bapa mertua ya.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ummiaisyah..nk htr pon dah habih..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mas...ala,mas lambat sampai.habih dah :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nanakimie..k.atie pon jarang gak buat karipap.kat sini tiap2 mggu menghadiri kenduri kawen :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aju..ptg ni xder kuih.Letih balik kenduri tadiiii..

Cik Rose Cute said...

sedapnya karipap...cik rose memang suka karipap hehehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..nk jemput rose mkn pon,dah habih.Jamu mata jer la yer...:D

fieda said...

alamak..lewat jenguk sini..mesti dah habis kan...

intandayani said...

nmpk garing kulit tu...inti ape ni?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™