Monday, February 20, 2012

Mggu Ziarah Anak2.

Salam semua...baru berkesempatan tuk menaip n3 kat blog personal atie ni.Mmg bz dari hari jumaat sampai ahad...semlm ziarah Adik kat asrama(mmg rindu ngan dia sbb 2 mggu x jumpa :(.Hari sabtu pula ke KL melawat anak llaki atie kat asramanya pula(sibbaek anak xramai..leh kesana kemari ziarah anak..hihi).Xder la, nak gak anak ramai tp rezeki kami hanya sepasang jer,Tu pon dah syukur sgt.Ada gak zuriat dr org yg langsung xder kan?
La dah melalut lak citer pasai anak...tp mmg dek asrama anak2 brjauhan maka awai2 lagi kami dah tanda kat kalendar waktu melawat anak2 kat asrama.Bkn apa, takut bertindih hari yg sama melawat mereka.
Dah lama xmelewati jln ni...masa kerja dulu,ulangalik lar...

15 comments:

IntaNBerliaN said...

seronokkan kak tie bila dpt jumpe ank2.. dpt lps rindu ;-)

Ucu Faridah said...

semalam anak ucu balik asrama, pak su sorang je yg hantar ....lagi pun asrama dia dekat je kt S/A...antara sek. dia dgn tempat Pak su cuma 5 minit dah sampai...kalau dari tmpt kerja ucu pulak adalah dlm 15 minit kot....

nuyui a.k.a miss YUI said...

adik yui plak p plhn terakhir kat n9//moga dptla dia skolah kat sana..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ina..mmg sonok jumpa anak2..setiap mggu menghitung hari jr kerjanya.:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ucu.anak ucu cuti ker?bestnya dia dpt balik jer...mkn puas2 masakan mamanya.Dekat gak kan asramanya.
Cam anak pompuan atie lar..dkt gak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nuyui..semoga ada rezekinya .Aminnnn

TeacherAzimah said...

anak kak atie sek mana ya? Sbp ke? Kot2 lar kenal hehe...

Rose Khadijah said...

dulu ros tak masuk asrama..tapi selalu bawak mak ayah g jenguk adik adik di asrama..

amiey lee said...

wahhh mesti rindu kat anak2 ye kak atie

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose...mmg rindu bila brpisah ngan anak2.Sellau ada jer di depan mata,skrg kat umah sunyi jer.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azimah..sorang sekolah asrama kat Meru & Sorang lagi sekolah sains BD.Yg ketiga....xder dah...hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amiey..pastinya rindu sgttttt!!

kakyong said...

bagus kaktie suami isteri.. saya masa dok asrama dulu, mak tak pernah ada peluang nak mjengah.. susah kan masa tu... pandai2 jer lah sendiri mbawa diri..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yong..anak cuma tu la dua..intan payung kami..hihi.Klu xziarah mmg asyik teringat & rinduuuu...

Azi said...

azi rindu zaman duk asrama dulu... tp masa kat asrama dulu rasa xnak duduk je situ nak balik duk ngan arwah mak..huhuhu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™