Wednesday, February 15, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

Tajuk n3 Wordless Wendnesday tp nak gak brkata2..hihi.
Tadi masa dok ngemas bilik Adik(anak pompuan atie)..trjumpa la pulak lukisan yg dilukisnya ketika Adik berada di tahun5(skrg dia dh sekolah menengah).Sebenarnya dia melukis gambar IBUnya nie...bole la ada sikit2 gak iras IBU.
Rupanya dah lama gambar ni trsimpan...hampir 5 tahun!masih berada dlm keadaan elok cuma kertas lukisannya cam kuning2 sikit.
Pastinya atie simpan lukisan ini sebagai kenangan..rasanya pasni kena simpan dalam plastik takut rosak pula.
Sebenarnya atie ni suka simpan brg2 kepunyaan anak2 dr mereka kecil lg...tilam,bantal,selimut ,barut & mainan mereka masih baby pon masih elok dlm simpanan atie.
Syg nak buang,,ada yg dah kasi kat anakbuah.
Bkn apa leh mengimbau saat mereka kecil dulu...:D


P/S Dilukis pada 30 mac 2008..(siap adik tulis datenya..)

13 comments:

nur easy said...

pandai adik lukis... skrg ttu tambah kemas lukisan dia..;)

Kakzakie said...

Anak-anak kakak tak satu pun ada bakat melukis. Pandai dia melukis kan...memang patut pun simpan

nanakimie said...

wah,5 tahun da pandai lukis ye...cantik adek lukis:)

manis ibunya ada tahi lalat..hee^-^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam easy..kenangan masa usianya 11 tahun.tiba2 trjumpa lak kat bilik :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam easy..kenangan masa usianya 11 tahun.tiba2 trjumpa lak kat bilik :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak zakie..nak kata ada bakat tu,sikit2 la kot.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nana..silap tu bkn masa usianya 5 tahun dia panas lukis tp lukisan tu dah trsimpan selama 5 tahun dr tarikh ia dilukis ...:D

anitadiana said...

wahhhhh..berseni lah adik..cantik tu..kalu ita yg tua lukis pun tak jadi mcm tu..cantik tie...

wan nurul hezrina said...

alahai mcm sweet jekan kak?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anita..ala,anak atie main lukis2 jer,bkn berseni sgt pon.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nurul...MACAM JER..tp xsweet langsung.phit ada lar ...:D

Diana @ Melley Mey said...

pandai adik melukis.. wah sekarang adik dah sek menengah yer... lukisan nie d lukis semasa dia darjah 5.. tp masih nampak ok lagi.. seronok tengok hasil tangan anak2..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Diana...mmg k.atie suka simpan hasil tgn & brg anak2 masa depa dok kecik...saje buat kenangan :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™