Wednesday, February 22, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

Jemput makan semua...

32 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnyaa..

TeacherAzimah said...

wahhh blh cover smpi lunch ni hehe

Kakzakie said...

Atie buat kakak terliur... macam terbau aroma daun pisang

Zie said...

Nasi campur mee...ummmm

Chik Mimi said...

Atie nakkk nasik ambeng,kalau balik TI baru buleh merasa ermm sedapnya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui..nasi ambeng tu,org jawa punya.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azimah..mmg xlarat nk ngabiskn sebungkus :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak zakie..hihi.Nk jemput pon akak jauh...cuci mata jer la yer :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Zie..nasi ambeng sbb tu ada + mee,ayam,serunding kelapa & ikan masin...sedap!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam chik mi...klu balik TI mmg blh mkn byk2 nasi ambeng ni..mmg kenyang sgttttt!!

Anamarza said...

tak pernah try mkn nasi ambeng tapi pernah mkn nasi campur mee je

nur easy said...

i like..;)

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie

Bismillah...sedapnya breakfast...

IntaNBerliaN said...

ooo mcm ni ke nasi ambeng... br tau..hihii

Sue @ Nenie said...

Salam..lama plak rasanya tak makan nasi ambeng ni....Masa bulan puasa selalu beli ni kat pasar ramadhan...makan ngan hubby..jimat pinggan dan senang nak kemas..main lipat2 je pembalutnya dan masuk tong sampah..he he he he kerja orang malas....

ummiross said...

waa lamanya ummi tak makan nasi ambeng, perut tengah kosong ni,jadi tahap terliurnya lebih dari biasa , hihi..

fieda said...

ooo..nasi ambeng..

anisalya said...

nasi ambeng eh? tak pernah cuba mkn pun lg.

dela said...

lapaq!

YaYaNsMuM said...

nasi ambeng??tak pnh try la...

Azi said...

SEDAP KE? XPENAH CUBA...

kasihredha said...

aduhaiiii nasi ambenggggg...nakkk

KakAsma said...

wahhh..ada nasi ambeng kat sini..makan ramai2 seronok nyer..lama tak makan nasi nih..kalau kenduri kat kg ajer ada..

Myra Jay said...

Sedapnya..
Walau dah kenyang tetap rasa nak makan jugak ;)


p/s : Kak Tie, TQ komen kat entry contest tu, kalau boleh komenla selalu sbb tinggal 2 hari je lagi
http://denaihati.com/nikon-d90-gadget-impian-mj

aimaniman said...

nasi ambeng kan? rindu kat jhr lae sbb kat sana jer akak dapat makan, kat selangor ni x da pun,.. isshhh

izan mama mia said...

Assalamualaikum...nasi ambeng senang dapat sejak pindah area klang...tapi baru 2 kali jer rasa...

yana-feehily said...

nasi ambeng...sedapnya..

LYAfrina said...

hehe..campur2.. blh rasa smua

adyna said...

makan nasi ambeng kat warung ibu kat tanjung karang sedap.. sampai xlarat abis..sgt byk ^_^

Atiqah Wadiah said...

nasi,mee,mihun..3 in 1..hehe

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum kak Atie..
wah! Macam2 adaaaaa....

anitadiana said...

sedapnya ...nasi ambeng ke tie...sedapnya..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™