Monday, February 13, 2012

Daging Masak Hitam Kashmir

Salam & slmt tghari semua...antara juadah tghari atie arini ialah,daging masak hitam kashmir.Jgn sapa nk mintak resepi lak sbb atie menggunakn perencah segera.:D
Rasanya mmg sedap..rasanya kat blog Ijan pon ada menayang perencah ni tp gambar luar bungkusannya lain lak.Beli masa g kedai pertanian kat BD....trrrnampak lak perencah ni.
Ingat nk cuba lar sbb tgk gambar luar paket cam sedap jer.
Ada ke yg nk mencubanya?Leh la colling2 atie yer..apa salahnya atie tlg belikn(klu masih ada lg..).Jemput makan semuaaaa

19 comments:

Kamalia said...

slrrrrp..terliur saya nampak lauk daging tu..

Cik Rose Cute said...

rasa lapar la...bila singgah blog kak tie nie..

Ucu Faridah said...

walaupun baru lunch...rasa2 mcm nk minta atie pos je perencah tu...

tp kalau rajin, bila dtg meru..tolong bawak yg dah dimasak ye, pastu boleh kita makan ramai2....:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kamalia..jemput lar :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose...nk ajak Rose mkn pon..jauhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ucu..Tu la xtau mana umah Ucu,tak leh gak terjah.hihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

wah sedap ni, daging masak hitam ni selalunya skrg org dok buat lauk kenduri kan..

Tihara said...

owh ade ye kak rempah ni..nice , nampak sedapp :)

wan nurul hezrina said...

nampak chantek jer gambarnie=)terliur=)

wah perencah segera senangkan nak masak=)

anitadiana said...

sedapnya tie...mana nak dapat perencah mcm tu...kat rumah ita ne kurang daging..ita suka gila daging..bila masak ita aje lah yg makan..yg lelain tu kurang sikit..

Angah said...

phehh teransang selera makan bila tgk daging tu kak tie...

umiyumi said...

alamak patut la ada dengar lagu hindi tadi. rupanya dari blog kak atie.. hahahaha

Antan Bertingkah said...

Salam Atie, sedapnya akak tengok daging tu... tapi akak sekarang ni, kurang semangat nak memasak beria2... tunggu hujung minggu yang suami dgn anak2 balik jer kalau nak semangat pun...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Eija..rasanya yg selalu buat kenduri tu rendang tok...

ijayuji said...

Salam kak atie! mekaseh dtg singgah, kita malam2 gini kalau tak ngantuk sempat jenjalan, kalau mengantuk awal2 dah tertido dulu depan TV, siang22 sibuk sikit tak sempat nk jalan2 kat umah org.. sedap tgk daging tu kak, mesti sedap mkn dgn nasi2 berperasa kan kak :D pastu ada pajeri sume eeeeee...lapo pulak dah niiii :D

blogresipi.com said...

Salam Kak Atiey,
Akak tau, saya terus tunjuk gambar akak ni kat Faiz bila nampak daging kashmir ni. hehe.. terliur dia. nak buat macam mana, stok dah tak ada. kena mintak mak poskan lah kot lepas ni.hehe..

memang sedap kan kak perencah ni. senang sangat nak membuatnya :)

Ijan

Masya said...

ade pernecah segeranya nya lagi bagus.. macam sedapp jer...

kakyon said...

menyelerakan lah atie..

fieda said...

nmpk sedap..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™