Wednesday, February 15, 2012

WORDLESS WENDNESDAY#3

Trkenang suatu ketika dahulu...

21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka tmpt cmni.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ni sawah padi..kat kg k.atie.

Zefa NorAsmara said...

Nostalgia bagi saya juga.. :D

nanakimie said...

oo,sawah padi..nana ingatkan apa..hehe...

bestnya kg sis ada sawah padi,kg nana adekat dgn pantai tp da besar neh segan nak mandi2...hehe..

fieda said...

kg saya dekat dgn pantai..sawah takder..

fieda said...

kg saya dekat dgn pantai..sawah takder..

ekinashikin said...

wah bestnya kg kak atie kat sawah...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SALAM ZEFA..KENANGAN MASA KECIK2 DULU,SKRG PANDANG AJELAH DAH JADI MILIK ORG LAIN..:(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nana..sawah padi lar tp skrg dah xder sawah..org lain yg mengusahakannya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieda..bestnya kg ada pantai.Ptg2 leh dok melayan perasaan pandang ombak..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ekin..ha'ah kat kg k.atie byk sawah tp org punya larrrr..

kasihredha said...

kat mana ni atie?

quinnie said...

kg akak ke ni? saya pernah pegi bendang waktu tu musim padi dah berbuah..damai je kena tiupan angin....:)

Amie said...

Oh..sawah padi! Bila pagi.. teramatlah dinginnya, menjelang tengahari teramatlah panas terik mataharinya, kala petang m,enjelma terlihatlah ketenangan dan kesayuannya! Adusss... penuh nostalgia!

CT Delima said...

As'salam Atie

suasana macam nilah yang amat mendamaikan jiwa. k,ct lebih suka melihat keindahan alam dan kehijauan sawah, rasa tenang sekali.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.kasih..kat kg atie larrr.Cantik tak?kdg2 byk burung udan kat lam sawah tu..nampak putihhhh jer..dr jauh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Quinnie...ha'ah kat kg k.atie tp sawah org punya.Klu musim menuai padi mmg best...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amie..amboi bkn main bermadah helah ya :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak Ct...mmg best tgk suasana camni,damai jer kan.

anitadiana said...

terkenang masa nak menuai pdi..mati rasanya penat..pakai sabit...

SeputihSalju said...

kg kak atie kat mna ye??kak atie asl perak ye??

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™