Saturday, February 25, 2012

Majalah Wanita Edisi Bulan MAC

Salam.Pg tadi masa g pasar singgah kat kedai runcit jap..trrrrnampak la majalah Mingguan Wanita ni,tgk topik pon cam best gak.jadinya atie rembatlah sebuah...gambar Dynas tuh!
Sebenarnya atie jarang beli majalah ni...mula2 tgk topik apa dulu,klu brkenan br beli.Ni gambar Dynas yg sdg pregnant 5 bulan anak kedua bersama puteri sulungnya...
Jom kita tgk topik apa yg menarik....korang blh cari kat kedai yg berhampiran dgn umah masing2 :D.
Nie best....yg telefon bimbit tu sesuai sbb atie dh terima masa besday aritu..hihi
Kembalikan saat2 manis bersama pasangan ketika bercinta dulu..
Sesuai tuk ibu2 yg hamil juga
Ada resepi bermacam jenis mee

18 comments:

Zie said...

Zie pun dah lama tak membeli majalah, sebelum kahwin dulu rajinlah membeli dan membaca.. lepas kahwin ni memang tak membeli dah...

tapi tak pa nanti leh pi library baca kejap...

kasihredha said...

sama dgn zie dah lama tak beli majalah :)
tapi mcm menarik je kandungannya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Zie..masa bujang dulu mmg k.atie minat majalah Remaja..xpernah mis beli.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.kasih..atie tgk topik dia best br beli :D

fieda said...

saya dulu mmg tak miss majalh ni..skrg dah lama tak beli..

ummiaisyah said...

sy ni Kak Atie..kalo bli sendiri..kebetulan isu x best..bila bc org punya..asik isu best je..nyesal plak tk bli..hehehe

Kak Aya said...

saya jarang2 beli majalah ni.

anisalya said...

kalau rajin beli. kalau malas tu takde nak beli de. hehehe...

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, akk dulu2 mmg suka sangat beli majalah ni. pas tu beli jarang2, ni rasanya dh setahun tak beli langsung hehhe, bukan apa tak sempat nak baca, kdg beli isu tak menarik langsung huhu, kalo ada yg best boleh la cari ni hehe

nik rosmawati said...

suka beli majalah.selalu beli nur or mingguan wanita.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..k.atie tgk isu apa..klu best br beli :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ummiaisyah..hikhik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aya..sama la ngan atie,jarang beli gak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anisalya..betul tu :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rosa..k.atie pon jarang beli gak..agaknya dr tahun lps & masuk tahun baru,ni la br sebuah atie beli :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salma Nik...klu dekat leh pinjam :)

anitadiana said...

ita pun dah lama tak beli majalah ne..dulu suka baca pengakuan duda...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anita..kdg2 suka bc gak pengakuan duda tu :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™