Tuesday, May 29, 2012

CUTI PERSEKOLAHAN BERMULA.

Salam semuaaa.Apa kabar?Rindunya ngan blog ni & korang semua juga.Blog pon dah makin bersawang,berhabuk ...sbb semggu xbersapu.
Alhamdulilah,dah slmt kembali semula kat umah lps bberapa hari ke Ipoh.Kali ini Mylaling yg jemput xder la atie naik bas.Sedih la pulak masa nk balik aritu...anakbuah menages2 sbb  atie nak balik & tinggalkn dia.Lain kali IBU dtg lagi ya.
Adik(anak pompuan )pun sdg bercuti kat umah juga.
2 mggu dr skrg...ada la kawan atie kat umah.Bestnya!.Anak llaki?Biasa la sekolahnya berlainan aliran ngan Adik...xder la dia bercuti.
Tp Ahad lps kami dah pon menziarahinya di asrama...rindunya atie ngan anak bujang tu sbb dh 4 mggu xjumpa dia.
Apapon,selamat bercuti kpd anak pompuan & anak2 kwn2 semua ya...lakukn perkara2  yg mendtgkn manafaat sepjg cuti sekolah ni .
Bagi atie sekluarga..cuti 2 mggu ni hanya kat umah jer.Adik pon byk keje sekolah & akan exam pula nanti.InsyaAllah,klu nk bercuti sakan maybe bln Disember(lps Adik exam)
Pada yg singgah & menitipkn msj semasa ketiadaan atie aritu.....terima kasih & atie akan  brkunjung balas.

5 comments:

Qhaifa Nur said...

salam atie,

anak bujang (aiman) sibuk masuk game bole cuti nih, dah besar la katakan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Qhaifa Nur..masing ada kat umah ya.Bz lar mamanya ni.Best tu main game bola...

fieda said...

asyraf minggu ni full sekolah kak atie..ada kelas tambahan..miggu depan baru free..boleh la balik kg..

Ummu Muhammad said...

aduhai bace mesti teringat muhammad yg jugak akan tinggalkan ibu pegi belajar T_T

Che Rosliza Che mat said...

Minggu pertama anak saya ada kelas tambahan..minggu kedua baru balik kampung..Rumah kak tie area mana?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™