Tuesday, May 15, 2012

SELAMAT HARI IBU

Salam semua.Walaupon dah trlewat...atie nak jgk mengucapkn SELAMAT HARI IBU kpd kawan2 blogger yg bergelar  IBU.MAMA,UMI,MUMMY,MAK,BONDA.
Sebenarnya sebagai seorg anak..mmg hari2 kita menyambut hari ibukan?.Menghargai kasih syg & pengorbananya sepg membsrkn & mendidik kita hingga dewasa.
Alhamdulilah,
Walaupon anak2 atie berjauhan tp ingatan pd HARI IBU ini tak pernah mereka lupa mengigati & mengucapknnya kpd IBU mereka ini!Terima kasih anak2ku...IBU syg korang!!.Bila berjauhan ni..sedih la pulak,klu tak blh la g mkn2 bersama mereka.
Di hari yg istimewa ini juga mengigatkn atie kpd insan yg palig atie sayangi...
Arwah Mak.
Alangkh bahgianya jika Mak masih lg bersama2 dgn kami.Tp kami redho kerana ALLAH lbh menyayangi Mak.Semoga Roh Mak dicucuri Rahmat.Al-fatihah.

SELAMAT HARI IBU SEMUA!!APA HADIAH YG KORANG BELIKN TUK IBU TRSAYANG???

13 comments:

izan mama mia said...

Assalamualaikum..kak atie...lama kak bercuti blog yer...
izan dh xder mak..
tapi best g makan kek ngan kakak ipar anak2 dia buat makan2....nk tgg mia buat..lambat lagi heheh..
slmt hari ibu hari-hari untuk kak atie juga...

Acik Erna said...

selamat hari ibu atie..sama la kita sudah tidak punya ibu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam izan...ha'ah kali ini lama cutinya :D
SELAMAT HARI IBU tuk iza gak!.Bestnya sambut ramai2 ya..
Sama2lah kita sedekahkn Al-fatihah tuk mak2 kita..semoga ruh mereka dicucuri rahmat.Aminnn
Terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna..SEALMAT HARI IBU tuk k.erna gak..
Sedihkan ...klu mereka ada disisi kita alangkh bahgianya :(

Cik Anita said...

selamat HARI IBU juga untuk Kak Atie!

:)

anitadiana said...

selamat hari ibu juga..

fieda said...

selamat hari ibu kak atie..semoga kita akan menjadi sebaik baik ibu utk anak2 kita ye...mak saya jauh kak atie..tak dapat nak belikan ape2..tggu nanti cuti sekolah hujung buln 5 nanti baru balik kg..nanti nak belikan lah tudung..

Qhaifa Nur said...

selamat hari ibu...

Yana Shaiful said...

~Selamat Hari Ibu Kak Atie _^

amiey lee said...

terima kasih kak atie..hehehe tetiba kan...

selamat ahri ibu gak

Myra Jay said...

Selamat hari Ibu buat kak Atie jugak :)

Ucu Faridah said...

selamat hari ibu juga....

|| NaFiRaa || said...

selamat hari ibu juga..:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™