Wednesday, May 16, 2012

Wordless Wendnesday

Kesayangan APAK atie..

16 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

byk berjasa tu..

izan mama mia said...

tentu ada banyak kenangan bersamanya..itu yang sayang sangat tu kan..

~~zana@pb~~ said...

Org Perak mmg panggil apak kan? Teringat masa menetap di Pusat Latihan Trolak dulu, jiran2 semua loghat pekat tapi famili akak suka disana.
Motor ni mesti apak syg gila lebih dr isteri dia, betul tak?

maya amir said...

yang lama tu lah yang byk jasa & paling disayangi:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nuyui...betul tu..sebenarnya moto ni dah lama tp adik k.atie yg bongsu tu g bawak workshop..pastu byk yg diadjustnya..hemmmm

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan..motor ni ayah k.atie guna time dia kerja dulu..byk nostalgianya :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.zana..ha'ah biasa org perak panggil ayah depa..apak jer.hihihi
Motor ni dibeli masa apak atiekeje dulu..
Skrg ni cuma sayang sgttt kat motor ni jer..sbb Arwah mak pon dah 'xder'...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Maya Amir..betul tu,byk memory trsimpan :D
Terima kasih singgah ke blog k.atie...salam kenal juga.

Kakzakie said...

Atie pandi bawa tak? Atau pernah membonceng di belakangnya? Mesti dah banyak jasa buat ayah atie kan...

anisalya said...

sama la macam ayah saya.ada motor kesayangan.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak zakie...atie?kalah mat rempit klu atie bawak.hikhik
Mmg byk jasanya...tu yg syg sgt.Tp yg ni dah byk adik atie repair..tu nampak cam baru jerrr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Anisalya...biasa la ayah2 kiter ni suka naik motor jer..g kedai kopi sembang2 ngan kengkawan..

CheNamNam said...

walau dah lama tapi nampak macam masih baru jerk..org tua pandai jaga harta...:)

anitadiana said...

masih cantik lagi...mesti jaga baiknya ne..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

CNN..motor tu adik bongsu k.atie dah 'repair' sana sinun...sbb tu nampak cam baru jer :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Anita..biasa la orgtua2 ni bwk moto slowwwww..tak mcm org muda :D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™