Tuesday, May 1, 2012

Selamat Hari Pekerja.

Salam....SELAMAT HARI PEKERJA kpd kengkawan yg bercuti arini.Kemanakah tpt tujuan korang?Arini mmg tpt2 soping mmg penoh ngan manusia..hihihi.Tp yg pasti kul 7 tadi MyLaling atie dah bertolak g keje...maklum la klu xkeje....xmasyuk lar.
Cam atie ni xder la istilah bercuti/hari pekerja....kang cuti masak,xmkn la pulak.
Ptg nanti nk g tolong2 jiran atie yg akan mengadakn kenduri kawen anaknya..InsyaAllah pada hari sabtu ni.Kena gagahkn jgk badan ni membantu mana yg perlu.
Dr semlm dah ke sana...walaupon batuk menjadi2...harap2 masa kenduri nanti batuk ni xder lagi...rugi tak mkn lauk kenduri.hikhik 
Ari khamis,jumaat & sabtu ni gak..halaman umah atie akan 'dipinjam' oleh jiran tu sebagai tpt memsk masa kenduri nanti.Ingat arini nk minta tolong MyLaling lar angkatkn pasu2 bunga atie yg kat depan tu..sambil kemaskn apa yg patut kat laman tu.
Semoga majlis akan berjalan lancar....

22 comments:

cik ika said...

selamat hari pekerja..:)

MOH KEMBARA said...

Selamat Bercuti Atie!

Kakzakie said...

Cuti ini kenalah kerja kat rumah pula ye laling atie... kemas utk jiran punya majlis - berkat hidup macam ini atie. Hari ini keluarga atie tolong dia.. kelak anak atie kawen guna pula halaman rumah dia...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cik Ika...terima kasih & selamat bercuti tuk Ika gak..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Moh Kembara...selamat bercuti gak kak halima.

TeacherAzimah said...

Slmt bergtg royong kat kenduri ya k.atie...

ellynadyra said...

selamat hari pekerja, aku ada majlis kawin hari nih....makan free lagi!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie....Amin.
rasanya lambat lgi nk bermenantu..anak2 kecik lagik.hihi.
Ya la kak..hidup berjiran camni lar..saling bantu membantu.
Tp kat area atie ni pyh nk buat majlis kenduri kawen..ramai org india,depa xbagi pinjam halaman tuk buat kenduri :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Azimah...terima kasih & slmt bercuti tuk Azimah.Sok ngajar balik ya :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ellynadyra..selamat bercuti & mmkn lauk kenduri kawen...

ieda said...

selamat bercuti akk ! .. ;)

Salmiza said...

slmt hari pekerja..

Sy kemas rumah aje...maklum la ssh cuti nak ddk rumah..hari ni x nak kluar rumah!

sue said...

selamat bercuti kak tie..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda..slmt bercuti gak :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salmiza..oo dok umah kemas2 apa yg patut ya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sue..makasih!

kasihredha said...

selamat hari pekerja
yg bekerja semua rehat hari ni
yesss

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kasdihredha...semua berehat,suri rumah lak dok bz kat dapo menjamu org yg xbekeje..hihihi

MamaFaMi said...

Mama ni pekerja juga, walaupun hanya menjawat jawatan surirumahtangga tapi hari ni tak cuti gak.. hehehe...

Azi said...

salam kak tie..

sama lah kita xde istilah hari pekerja...surirumah ni tiap2 hari kena kerja iye tak?

*kak kita dah update senarai buku nak dijual, jemput tengok ye...

Nida said...

Rindunya nak makan lauk kenduri kahwin.... dulu suka pergi rumah pengantin sebab nak makan..hehehe

Che Rosliza Che mat said...

Selamat Hari Pekerja...Surirumah tak der ke? hihihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™