Monday, April 30, 2012

Alhamdulilah,Dah Sihat!

Salam semua..slps 3 hari dok badan lemah...sakit kepala,panas badan..skrg dah okey la sikit.Cuma tinggai batuk dan selsema jer.Sepjg atie dmm...mmg xmsk,MyLaling beli lauk kat kedai jer...pastu dia msk nasi.
Atie?mmg xlarat langsung..lps mkn ubat batuk..ZZZZZZZZZ je kejenya.Terima kasih  kpd MyLaling yg jg & prihatin ngan wife dia yg dmm ni.Klu tak tak tau la camna....
Bila dah mula baik dmm...tingin lak nk mkn sup yg panas2.Trpaksa la ngikut selera anak tekak wifenya ni...g mkn2 kat Teluk Intan jer..depan hotel GrandCourt.
Sapa yg pernah sampai ke hotel tu tau la tpt ni...mmg byk pilihan kat sana.Kami singgah la kat  kedai ni...bila kedai yg kami biasa g tu lom bukak lagik.
Atie mmg order nasi putih ngan sup sama ngan MyLaling...Adik(anak pompuan ) pulak order nasi goreng ayam.Sedap la jgk menu kat sini..pastu kami tapau nasi ayam singpore tuk Adik sebungkus tp entah la cam xbape nk sedap jerrrrrr.
Jom layan...


Kalau g Teluk Intan..meh la singgah kat medan selera ni..bykkkkkkk kedai kat sini...pilihan menu pon pelbagai :D


P/S:Tak lupa tuk kawan2 yg singgah ke blog & FB... mendoakn kesihatan agar cepat sembuh....TERIMA KASIH...jasa & budi kalian amat atie hargai.Semoga Allah yg akan membalasnya.
Aminnnnnnn

32 comments:

Watierman said...

Assalam Dik Atie....dah bangun okaylah tu...siap jalan2 cari makan dah tu...layan selera org baik demam erk!

adyna said...

alhamdulillah kak tie dah sihat.. mcm beselera je tgk sup tue..dina kena pantang lagi..pasni boleh ajak en hubby g kedai nie :)

Azee Hana said...

beznya ade lalink jaga tyme demam ..hehik

Acik Erna said...

salam atie..alhamdulillah atie dah sihat..lama tyak kesini..tak tau atie demam.laptop belum baik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.watie...tekak org baek dmm ni nk mkn sup2 panas2 jer kak..
Tp xmo sendirik msk...nk yg kedai punya..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Adyna..slmt berpantang,jaga diri tau,
Klu adyna g sini..k.atie syorkn 1 kedai org kelantan..kedai dia yg pertama kita jumpa bila masuk medan selera nih.
Sup dia sedappppp..sampai licin mangkuk k.atie mkn :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Azee Hana..Ngeee.Tu untungnya org dah kawen ni dik,sentiasa ada disisi bila kita sakit :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna.......xper kak,laptop pon dmm gak kan bila dh hari2 kita guna :D
makasih singgah kak.

Kakzakie said...

Atie makan sup selepas sembuh kalau kakak masa demam asyik makan sup ajelah...

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam rindu Atie :)

semoga atie cepat sembuh dan rajin2 mkn ubat tau!!!
org demam selalu x selera mkn..tapi mesti isikan perut sbb mkn ubat!
Take care Atie :)

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah kak tie dah sihat... mmglah kan kak tie.. kalu kita bdn lemah ni mulalah tingin nk mkn yg jenis bersup kan.. lbh2 lg mkn dup tu time panas2.. mmg sedap :-)

Aju Mohit said...

alhamdulillah sihat dah ye kak atie, kalau demam mmg cari sup panas kan, rasa panas skit badan tu

LYAfrina said...

alhamdulillah..dh beransur pulih..kalo bdan bru nak sihat..mmg rsa nk mkn sup2 gini..pmbuka selera kan...

anitadiana said...

banyakkan makan sup-sup dulu lah tie..jangan makan benda pedas-pedas ok..

Ummi said...

Assalam Azatie...lamanya akak x bertandang...sihat dah ker? ^___^ Rajin2 masak n update tauu..jgn jadi akak, dah lemau2...hehe

HALAMANKU said...

Salam Kak Azatiekusayang... Alhamdulillah akak dah ok.. kami kat snipun berhati2 harap2 tak kena demam selsema n batuk bab kat sini dah musim kak..
Aperpun syukur akak dah sihat kembali.. he he he

Ummu Muhammad said...

alhamdulillah..kaktie umur berape dah? anak2 kaktie dah besa2 tapi kalau bace entry2 akak mcm anak2 masih kecik baye2 muhammad je..sweet je masak2 ;)

Angah said...

alhamdullilah kaktie dh sihat kembali...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak Zakie...masa demam,tekak sakit..bibir luka mmg xselera & tak lalu nk mkn.
Atie asyik mkn roti jer..lembut sikit.
Tu pasai,dah baik dmm..cari sup2 lak :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Hawa....terima kasih singgah & nasihat yg diberikn .InsyaAllah akan atie jdkn panduan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Intanberlian...betul tu klu dapat sup yg panas2..mmg sedapppp sgttttt:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Aju..mkn sup badab jadi berpeloh2..sihat sikit.:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Lya..mkn sup ni mmg menyegarkn badan...selera baru nak mai la katakn...panas2 la tuh.mmg best!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Anita......makasih atas nasihatnya tu,mmg xberani nk mkn pedas2 nirde.takot batuk makin kuatttt..:(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Ummi....terima kasih kak singgah ke blog atie ni.
Alhamdulilah,makin sembuh cuma batuk & selsema masih ada lagik
Kena pantang mkn nie,..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Erma...Terima kasih Erma.
K.atie doakn erma & HB sihat selalu..jgn lar dmm,Kang payah nk g kejekan :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummu Muhammad...umur?biarlah rahia tp mmg dah byk nombornya..hikhik
penulisan n3 cam ada anak seusia Muhammad?hihi
Dah tua tp jiwa remaja kot...hikhik
Xder la...mungkin k.atie ni dikelilingi oleh anakbuah2 yg sebaya muhammad....pastu depa rapat ngan k.atie
Tu yg trbawak2 gaya penulisan cam ada anak kecik kot :D
apa2pon makasih sbb UM rajin singgah ke blog k.atie.
muahhhhhh...kiss tuk muhammad :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Angahhhh...terima kasih singgah ke blog k.atie mlm2 ni ya.
Alhamdulilah,dah sembuh cuma batuk2 yg tinggai...

Mama Farris said...

alhamdulillah ..singgah jap kat blog akak

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

mama Faris..terima kasih singgah ya.

ellynadyra said...

get well soon....makan sup harap2 cepat kebah!

SeputihSalju said...

kak atie dok teluk intan ker??lor dekat jugak la dgn sy.. sy dok bgan datoh.. :-)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™