Sunday, April 22, 2012

Mangga Lagikkk

Salam & selamat berhari mgu semua..
N3 pg ni xder mengena ngan sarapan kami pg ni.
Saja nk menayang mangga masak ni kat korang semua...buat korang trliur di ari mggu.hihi
Sebenarnya mangga ni bkn beli pon...dpt free tau!.Wah..murah rezeki kamikan?.
Paman MyLaling yg kasi..dia kan ada kedai pasar borong kat *******,jadinya ni dr kedai dia lar.
Bukan main manissss lg buahnya...potong byk2,pastu simpan kat lam esbok.Tgk2 dah habih 1 mangkuk..dikejekn dek 'hero2' atie tu.
Jemput lar ya...ari mggu ni bersantai2 kat umah atie sambil mkn mangga :D

14 comments:

ijayuji said...

Salam kak atie! salam minggu n rindu!! mangga kat sini hari2 ada mmg bermusim setiap hari ehehe... byk jenis lah pulak tu tp kita ttp suke mangga yg kecik2 tuu sedap! mangga yg besar2 gini suke jugak, mmg namanyer mangga kita mmg suke, walau yg masam2 tuu pun kita suke hihihi..

Acik Erna said...

salam atie..acik suka mangga ni memang manis sangat..
2 biji..5 ringgit atie kalau kita beli

Kaz said...

Salam Kak Atie sayang, sedapnya mangga tu. Mesti lemak dan manis kan. Hati2 ya, jgn mkn byk sgt sbb kandungan gulanya agak tinggi. Tapi sesekali pulun takpalah kan. Buatnya dah ada org tlg kupaskan, laju je masuk mulut kan.

umialya/k.tini said...

sedapnya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ija..sama la ngan k.atie...apa2 mangga pon k.atie suka,
Mangga muda lg suka buat mkn ngan nasi..sedapppp!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna..mahai gak kan?Untung dpt free ni..bkn selalu dapat.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kaz..terima kasih gtau ttg info buah mangga ni ya.
Sbb tu k.atie suka mangga muda..xyah risau pasai kandungan gulanya.
kaz sht??

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Umialya...meh la,jemput join makan mangga..hihi

Amie said...

Memang nak santai-santai sampai petang kat umah Atie sementara tunggu air pasang nak berenang linta laut china selatan. Apalagi, jomlah makan mangga tu biar sampai perutku kembong!

yanti isa said...

salam hujung minggu .. terliur masuk sini tengok buah mempelam ni.

Zie said...

uiii sedap tu kak... emmm tak tahan nihhh

IntaNBerliaN said...

sedapnya.. sy pun sk mkn mangga manis2... tp skrg ni nak mkn yg msm2 plak..hahha

fieda said...

kak atie..mangga ni sedap..saya suka..5 bijik sekali mkn pun blh..

Masya said...

tuhh dia mangga sepelastikk.... ade lagi takk.. mau jugakkk

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™