Thursday, April 19, 2012

Yeay!Perak Cuti!

Salam semua..slmt pagi!Wah!mentang2 la arini perak cuti sempena hari keputeraan Sultan Perak....pg2 nak buat n3 ya?
Ala,atie ni cuti ke?tak cuti ke?....sama jer.Tugas2 spt biasa harus dijlnkn...MyLaling pon pg2 dah kuar...keje.
Cuma,InsyaAllah nk g jenguk Adik(anak pompuan atie) kat asrama arini...perak ct kan??Ada brg yg dikirimnya semlm.
Pd yg bercuti..khasnya warga Perak...slmt bercuti.Semoga hari ini hari yg sgt bermakna bagi anda semua brsama kluarga trsayang.

6 comments:

Kakzakie said...

Itulah Atie kat kalendar kuda rumah kakak tu 19hb warna merah, anak kakak kata cuti apa kenapa sekolah adik tak bagi surat? Bila abang tengok baru tahu Perak cutilah kami di Johor kena kerja/sekolah.

Selamat bercuti & jumpa anak dara:)

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Kak Atie... selamat bercuti ya... tapi betullah, cuti tak cuti sama jerkan.. tapi kepala ni ringan sikitlah bila cuti, hiks..

Aju Mohit said...

wahhh seronoknya kan kak, berkumpul ramai2, lepak2 tgk TV dgn anak2 bestnya hehehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam k.zakie..atie pon br tau gak sbb nampak jiran depan tu tak keje.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam sari,betul tu klu ada anak kecik ramai mmg pening klu cuti2 camni..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aju..xsempat nk lepak2 depan TV pon,bzzzz gak.hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™