Monday, April 2, 2012

Tahniah Anakku!

Alhamdulilah,pada 31 march bersamaan 8 jamadilAwal 1433....hafazannya telah pon tamat..Tahniah utk anak lelaki atie(Abang)...
Alhamdulilah,Allah memberikan keterangan hati & kekuatan daya ingatan utk Abang mendalaminya.Syukur Alhamdulilah.
Doa Ibu & Ayah...
May you have agood life in dunia & Akhirat... & be a good mujahid for Islam.InsyaAllah.
Bersempena dihari itu juga...atie & MyLaling mengadakn majlis kenduri kesyukuran di sana.
Alhamdulilah,majlis brjln dgn lancar & terima kasih kpd ustaz2 yg byk membimbing Abang..semoga Allah membalas setiap amal & ilmu yg mereka berikn .Aminnnnn


27 comments:

Kakzakie said...

Allah... kakak tumpang gembira atie. Satu dari hajat kakak adalah hendaknya adalah salah satu anak kakak yg jadi hafizah macam anak atie...

Dapat satu anak yg hafiz pun dah syukur sangat atie...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilah kak...anak llaki atie ni minta dlm bidang hafazan Al quran..yg adiknya lbh kpd akedemik..xper la,masing2 ada minat trsendiri.
Sebagai ibuabapa..kita memberik dorongan & menyokong apa yg mereka minat.Alhamdulilah.

izan mama mia said...

Alhamdullillah...berapa umur anak atie tuu....??

Ucu Faridah said...

alhamdullilah.....dah ada anak yg boleh menyembahyangkan bila jasad sudah terkujur suatu hari nanti...

anymz said...

alhamdulillah syukur sgt2 ya atie..semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi anak2 kita dan menjadi kan mereka semua anak2 yang soleh dan solehah...^_^

Ummu Muhammad said...

allahuakbar kaktie!! meremang roma dgn kurniaan Allah yang satu ni..bukan semue yang Allah pilih..syurgalah bahagian kaktie dan suami..ya Allah sukeeeee...

p/s: kaktie:tips mcm mane ajar anak kaktie ni yer..doakan kami juga paling tidak ade satu mcm abang anak kaktie ;)

CheNamNam said...

Alhamdulillah..moga abang jadi anak yang hebat dan soleh..amen.

Acik Erna said...

Alhamdulillah syukur..tahniah buat anak atie..semoga terus cemerlang dunia dan akhirat

ijayuji said...

Tahniah buat ank kak atie! moga perjalananya dimudahkan sehingga akhirnya insyaAllah! lengat pisang kat bwh tu kita suke :D suke mkn hangat2 tak suke mkn sejuk2 hihihi..

Naz / Nadz COSK said...

Alhamdulillahhh...sejuk rasa hati dan sejuk rasa rahim yg mengandungkan nya...Tahniah utk anak kak Atie...

ieda said...

alhamdulillah kak
saya pun tumpang gembira .. sejuk perut ibu ngandung kalau macam nie kannn .. semoga abang menjadi insan yg soleh nanti .. aminnnn ;))

Myra Jay said...

Alha,dulillah syukur..
Sejuk hati :)

amiey lee said...

kak..alhamdulillah..tumpang bangga dengan anak akak.. syukur yaAllah..semoga anak akak berjaya di dunia dan akhirat aminnn

tiefazatie said...

salam kak atie..sihat?syukur alhamdullilah...=)

PutriesNoora said...

alhamdulillah...syukur ya Allah...tahniah ye=)

Chik Mimi said...

Alhamdulillah ,tahniah buat atie sekeluarga

Nieza said...

Alhamdulillah syukur kak..sejuk perut ibu mengandung kalau ada anak yg tahfiz ni.semoga anak akak berjaya dunia dan akhirat..insyaAllah:)

|| NaFiRaa || said...

Alhamdulillah... sejuk perut ibu mengandung..:)

bape umur anak atie??

salam kenal dari saya..:)

Cik Rose Cute said...

Seronok kak tie ya...Tahniah...

fieda said...

tahniah kak atie..kita sebagai ibu mmg merasa gembira yg amat2 kan..

nur easy said...

subhanallah.. tahniah kak. sudah ada anak y hafiz..

TeacherAzimah said...

Allahhu akbar! Tahniah utk kak atie sbgi seorang Ibu kpd seorang tahfiz muda. Sejuk perut ibu ya kak...

Norzie hany said...

Alhamdulillah...Tahniah untuk abang dan ibu dia juga.

ajumohit said...

Alhamdulillah moga Abg jadi Anak soleh, sejuk perut ibu mengandung

kemma said...

tahniah untuk abang...dan tahniah juga untuk k.atie..sejuknya hati

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie

Alhamdulilah...semoga anak Atie terus berjaya dan cemerlang dibidang agama mahupun akedemik serta menjadi anak yg soleh...Aamin...Aamin...Aamin..

Zana Adieyza said...

aminnnn... insyaAllah, semoga segalanya dipermudahkan Allah hendaknya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™