Wednesday, April 11, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

Dari umah kenduri...


13 comments:

diana said...

banyak nya...murah rezeki..:)

Acik Erna said...

banyaknya..banyak rumah ke atie pegi hari ni..alhamdulillah rezeki..

Amie said...

Assalamualaikum Atie,
sekarang ni macam2 jenis buah tangan tuan rumah bagi kat tetamu, kat orang rewang.... seronok dapat macam2 ye Atie.

Nuwairani Ira said...

meriahnye door gift skrg. sebab tu belanja kawen makin tinggi. gerun pulak..

umiyumi said...

Salam Kak Atie.. wahh meriahnya doorgift. rindulah lama tak makan kenduri. siap dpt souvenir best2 lagi. air kotak lagi tu.. :)

Watierman said...

Assalam Dik Atie..hadiah untuk tetamu ke untuk penanggah atau orang2 yang merewang erk?.....kalau ada budak dua beradik tu mesti suka kan..walaupun dah besar....mesti suka dapat door gift bag lagi kan!

Puan Kutu said...

ole 2dr pengantin ye.hehe..

LYAfrina said...

WAH,,,DAPAT AIR KOTAK YER.. N SIAP DPT FRAME..SKARANG GOODIES DIA PON ADVANCE2 KAN

anitadiana said...

cantik-cantik...

Ati Masrif said...

berkat tolong menolongkan

belum campur makanan yg di tapaukan ..hik3

|| NaFiRaa || said...

banyaknye dapat gift..:)

SeputihSalju said...

byknya... yg bwh tu frame ke kak atie??kreatifkan org2 sekarang ni... :-)

fieda said...

frame pun dia kasi jugak..wah..beso modal pengantin ni..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™