Thursday, April 19, 2012

Jom Makan Mangga!

Salam & slmt mlm semua.Kecut perut korang tgk mangga separuh msk kat ni ya?hihi.Poberet atie nih....
Klu yg muda,bila mkn....kruppp krupp bunyinya.
Masam?biasa la...jgn lak korang 'gosip' atie mgidam lak.Xder maknanya...
Atie mmg suka mkn mangga muda...cicah ngan sambal kicap cam gambar kat bwh tu
Sebenarnya jiran atie(melayu)...ada tanam pokok mangga,lebat buahnya tp dia xbape suka mkn sbb masam katanya.
Dgn muka xmalu...atie pon menggoferkn diri nk petik sebijik -dua(walhal 1 plastik penuh atie petik!hihi)
Pada jiran atie,terima kasih kak umi!siap pesan lagi...sok2 nk mangga lg ,datang larrr.wah!kecik tapak tgn...besen besar atie tadahkn.hihi
Ada berani nak cicah ngan sambal kicap atie tuh?pedassss wooooo...


16 comments:

Ummu Muhammad said...

aduuuhhh kaktie..kecur liuq dahh!! nak kene cari jugak nih!

Citarasa Rinduan said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mau2.. ayu nak cecah dengan pencecah mak Bee.. heheheh, sbb tau kak Azatie buat pedas tu...

Amie said...

Tunggu dulu Atie... yang bawah tu jangan kupas dulu, ni Amie nak berenang nyeberang laut china selatan ni... tunggu ye! nak makan jugak mangga mengkal2 tu...

sue said...

terliur...

kasihredha said...

aduiiii...terliur nya
siap ada kicap lagi...sedappppnya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummu Muhammad-mmg kecur bila tgk mangga muda malam2 mcm nie :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ayu-takut ya?tgk ciliapi dlm sambal kicap tu merah2 jer.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Amie-syian dia sanggup berenang nk mangga ya.Tp esok atie postkn ngan poslaju.hihihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sue:jgn tak tido lak mlm nie tgk mangga ya :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kasih redha
Mmg sedap cicah ngan sambal kicap..kena tahan ngan pedasnya tu :D

Che rosliza Che mat said...

Memang kecur air liurlah kak tie hihihi

Ayu said...

Assalam atie..
alahai kecurnya akak tengok mangga tu..tak boleh tahan tau..sedap ni..

TeacherAzimah said...

waduhhhhh rsa nak joint k.atie mkn mangga ni hahahaha

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Kak Atie.. bestnya dapat makan mangga, saya suka tapi malas nak kopek, terukkan saya.. hehe

Zana Adieyza said...

kecur air liur zana tau.. sedapppppppppppppp kalau dapat makan mangga cicah sambal kicap...

misz sheyla said...

ahhhhhh...sedapnye...kecur air liur tau tak....tapi kalau masam sangat tak boleh nak telan..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™