Monday, April 9, 2012

Mesyuarat PIBG SABDA.

Salam & slmt petang semua.Ptg ni cuma nk citer ttg mesyuarat PIBG sekolah Adik(anak pompuan atie)kat SABDA pada 30 mac aritu.
Alhamdulilah tahun ni kedtgan para ibubapa mmg memberansangkn brbanding tahun lps.
Mesyuarat yg dijangka bermula kul 3 ptg....tp menginjak ke 3.30 br brlangsung.
Tahun ni Adik brtugas kat meja pendaftaran...
jadi Ibunya xyah sbk2 nak tulis apa bagai.Cuma sign kehadiran jer .Yg lain Adik uruskan :D.Seperti biasa la mesyuarat..mcm2 isu & ketidakpuasanhati di suarakn.
Yg paling mencetuskn perdebatan ialah pertambahan duit PIBG...bagi yg mampu xkisahlah.Tp pada yg xmampu,anak ramai & keje kg jer..syian gak kan.
Mesyuarat berakhir kul 6 ptg setelah ucapan pertangguhan dr pengerusi PIBG.
Anak dara teman..hihi
p/s:Klu diikutkn ramai ibubapa yg malas nk menghadiri mesyuarat2 camni tp anak kita bersekolah kat sini..sebagai ibubapa septtnya kita kena ambik tau...ambik bahagian setiap xtvt yg sekolah anjurkn.
Kenal guru2 yg mengajar anak2 kita...

3 comments:

anitadiana said...

ita tak pernah pun pergi mesyuarat mcm ne tie...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nape xpernah g?...dr anak sekolah rendah hingga menengah...atie selalu menghadirkn diri.
bagi support kat cikgu2..:D

TeacherAzimah said...

btl tu kak susah btl nak dpt sokongan ibu bapa utk hadir mesyuarat pibg. klu x complaint apa2 takpe. tp yg tak dtg meeting tu lar yg complaint mcm2 nnt. jenuh jgk cikgu nak menjawab. tahniah k.atie sbb consistent utk hadir ke mesy pibg sek anak :-)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™