Monday, April 9, 2012

Jajan Dari Mekah

Alhamdulilah biras atie bersama kluarganya telah pon selamat kembali dr menunaikn umrah.
Atie sambut kat umah MIL jer...nk g Airport jauh la pulak.
Mmg seronok mendgr citer ttg ibadahnya kat sana.Semoga satu hari nanti,atie pon dpt menjadi tetamu Allah bersama kluarga.Aminnn
Dpt gak jajan dr Mekah gak...yg paling atie suka kekacang tu(org panggil kcg cerdik kan?).Mahal harganya kat sana ...klu pandai, blh cari brg2 kat tempat murah(kata biras atie lar).
Paling byk dia kasi coklat(tuk Abg & Adik)..mcm2 perasa & bentuk coklatnya...atie sukerrrr.
Pada biras atie..slmt kembali.Semoga segala amal ibadat yg dilakukn...diterima oleh Allah.Aminnn



14 comments:

izan mama mia said...

masa MIL balik dr umrah baru ni pon ada gak bagi kacang tu untuk mia...tapi sbb kacang tu keras,mama n papa dia yg makan....ingat kalau dulu org balik dr mekah mesti bagi gelang hitam tu kan...

moga ibadat mereka diterima Allah..amin.

anitadiana said...

ya lah tie...masa kecil-kecil ,mcm izan cakap mesti nak gelang warna hitam tu..pakai lah bawa sekolah...semoga satu hahi kita semua akan sampai di sana insyallah...

Ummu Muhammad said...

moge kak tie pun disegerekan! ;) nanti nak pegi doakan kite ye ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Izan...gelang hitam tu tuk anak pompuan k.atie tp budak2 skrg bkn nk pakai dak?
Klu kita dulu..gelang itu la yg jadi rebutan.hikhik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Anita..InsyaAllah.Sama2lah kita berdoa semoga dipjgkn usia..dimurahkn rezeki utk menjadi tetamu ALLAH.Aminnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ummu Muhammad.Aminnnnn.InsyaAllahhhhh

Watierman said...

Assalam Dik Atie...syukurlah..biras Atie & keluarga dah selamat kembali ke tanah air....ibadatnya yang mabrur...Parents in-law Akak pun akan ke sana 25 hb ni...so hujung minggu ni Akak sibuk sikit nak buat kenduri kat masjid sikit....adalah bahagian Akak nak disumbangkan...Insyaallah!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.watie..bestnya lar.Ramai yg brkemapuan menjejakkn kaki ke rumah ALLAH.
Seeloknya dr usia yg muda lar kita kesana..mudah nk beribadah.
Semoga ada rezeki kita nanti.Aminnnn

ekinashikin said...

tergoda betul dgn kacang tu kak atie...heehhe..bg seplastik kejap je abis...leka klu mkn tu...
klu bab coklat2 dia tu kita x minat sgt..hehehe...

Arina Shamsul said...

saya pun teringin sangat nak g tanah suci..semoga allah bukakan rintu rezeki kita ke sana nanti ye dear kak :) amin..

kak yon said...

ada orang panggil kacang pandai..nape ntah..

Asmara said...

sama la saya kak, mmg suka sgt pistachio tu ngan coklat badam. alhamdulillah.. rezeki kan. :D

fieda said...

coklat tu best kan kak atie..

IntaNBerliaN said...

kacang tu best kan.. coklat tu sy kurang sikit sbb bg sy mcm manis sgt plak../

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™