Thursday, April 26, 2012

Kisah Makan-Makan Kami.


Salam..sebenarnya ni citer yg lps masa kami blk  KL aritu.Dlm perjalanan lapar lak..singgah ke Restorant ni.Rasanya area Meru gak kot..lupa!
Restoran baru agaknya...cantik,dekorasi dlm restoran pon sgt cantik.Kreatif...sbb depa hidangkn bufet dlm sampan tu..cayalah!.Klu kita nk ambik makanan g jer ambik kat lam sampan tu..ada la bekas2 steel2 tu.
Makanannya sedap2....spt biasa WAJIB atie ambik sambal belacan ngan telur masin disamping lauk2 lain.
Masa kami sampai tu..org lom ramai lg..pastu br ramai yg singgah.
Ada sapa2 pernah singgah kat sini?Dekat ngan jalan raya..parking pon tak susah...surau juga ada  disediakn di hadapan laman restoran...bersih!




Licin!

18 comments:

Kakzakie said...

Agaknya empunya restoran dari Sabah ye atie sebab tu dapat nama Sri Keningau. Sampan tu yg unik...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk bsh aje ni kak..

izan mama mia said...

kalau tempat bersih camni mmg teruja kan kita nak makan kat ctu...

Sari Yusa Ibrahim said...

Mesti tambah2 selera kalau makan tempat macam nikan..

Masya said...

hamaboi makanan dalam sampan.. baru² ni.. sy kepenang pun ade jugak macam tu.. ikan² dan seafood segar terhidang kat sapan.. tgl pilih jer utk masak...

Saya Disini said...

xlicin lgi tu.

|| NaFiRaa || said...

canteknye restoren tu~

IntaNBerliaN said...

cm menarik lak restoran ni.. siap ada perahu.. :-)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak Zakie..
Ya la kot kak...keningau kat kat sabah.Xder lak atie bertanya.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yui..
ya ker?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan..
Mmg betul tu,kita yg nk makan pon lg selesa.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SariYusa..
Dah lapar semua makan sari..tapi antara yg menambah selera mkn..cantik tptnya..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Masya..antara tarikan ke satu2 restorantkan...bersih & dekonya menarik!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

saya disini..
Hik hik..k.atie punya pinggan tu :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nafiraa..
lapang2 leh g sana..makan2..tgk dekonya.ngeeee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Intanberlian..tu la sibbaek xsuh dok lam perahu tuk menjamu selera :D

Pokok Manggis Depan Rumah said...

cantik dan selesa.. mesti best time mkn kat situ kan.. boleh singgah ni jika lalu kat situ
Pokok Manggis Depan Rumah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Pokok manggis depan rumah..

Mmg selesa sangat..kat dalamnya pon cantikkk.Area meru rasanya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™