Friday, April 13, 2012

FIQIH WANITA...

Salam semua....pg ni atie nk kongsikn sebuah buku YG ATIE MILIKI... yg sgt brfeadah tuk SEMUA WANITA....karya Muhammad Athiyah Khumais.
SEMUA TTG WANITA & PERSOALAN ttg identiti kita sebagai wanita serta segala2nya TTG WANITA semuanya trdapat dlm SATU BUKU SAHAJA!
Tak rugi kita memilikinya...
penuh dgn ilmu dengan harapan agar pintu ma'arifat kaum wanita akan trbuka luas bagi melaksanakn IBADAH yg sah ke hadrat ALLAH SWT.Insyaallah.

Jom kita selak2 dulu...apa tajuk2 yg ada...


Bab bersuci & zakat

Ilmu ttg Umrah & Haji bagi wanita

Ttg solat juga

8 comments:

Cik Anita said...

salam kak.

rasanya buku ni cam dah lama kat pasaran kan? macam banyak kali dah nampak. cuma tak singgah membeli jer. hee

izan mama mia said...

membaca jambatan ilmu...ilmu yang wajib dicari..:)

Cik Rose Cute said...

buku nie cik rose tak pernah baca,boleh beli nanti untuk tambah ilmu..

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah memang bagus untuk kita...
mungkin segala persoalan akan terungkai...

|| NaFiRaa || said...

bagus jugak buku ni~ nanti boleh lah intai2 kt kedai.. tq..:)

Amie said...

Assalamualaikum Atie,
terima kasih sudi kongsi bahan bacaan yang berguna untuk kita... memang ilmu begini perlu ditambah dan diperkukuhkan dari masa ke semasa untuk menjadi wanita solehah.

Acik Erna said...

terima kasih atie..nanti nak cuba cari

ekinashikin said...

suka..suka...
kita pon ada buku ni...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™